Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Min spiser grøt og vann til frokost, mme før formiddagsluren, frukt og melk eller brødskive og vann midt på dagen, middagsglass til middag, grøt og litt mme til kvelds.. Og hva får babyen til pålegg på skiva? Her går det stort sett i leverpostei, mest pga manglende fantasi..
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Bare pupp. Men begynte å prøve grøt så smått men det spiste hun ikke ordentlig før hun var 10 mnd.
Honningmelon Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jenta mi på 9 mnd spiser grøt og melk til frokost, brødskive og melk til lunsj, middagsglass og melk til middag og grøt og melk til kvelds. På brødskiva har jeg på leverpostei, makrell i tomat, smøreost, prim.
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Dumt svar fra meg siden d sikkert ikke var d du ville høre. Men når hun er 8-9 mnd kan du prøve med forskjellig pålegg. leverpostei osv... Hun kan godt spise middag også. men d anbefales og vente med egg, nøtter, melk og fisk til de er over ett år,
Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Ikke dumt svar i det hele tatt! Godt å se at folk er forskjellige, og at noen får til amminga litt lengre enn meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå