mjelle og sondre :) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Våkna i natt av at hjertet løp løpsk og fikk litt småpanikk...Tok ca 1minutt (fra jeg våkna) til hjertet begynte å slå normalt igjen. Er det flere høygravide som har opplevd dette? vet noen om det er normalt? Tenker at det godt kan skyldes økt blodvolum og at hjertet jobber tyngre nå når vi er gravide, men alt som har med hjertet å gjøre er litt småskummelt synes jeg.. Skal til lege i morra, så kommer til å spørre ham om dette, men det er interessant å vite om det er flere enn meg som kjenner til dette. Har 20 dager til termin og VELDIG klar for å holde gutten i armene nå!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hei Jeg har ei tante som var veldig plaget med dette i siste del av svangerskapet. For henne fortsatte det også etter fødselen og det endte med at hun fikk diagnose på lavt stoffskifte.
eggedosis Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hei! Nevnte dette for jordmora i dag jeg - nettopp fordi jeg får det noen ganger i døgnet (de siste 6 ukene). Jordmora sa at det var naturlig fordi den siste delen av svangerskapet er så krevende. Mer blod som skal pumpes og behov for mer oksygen. Hjertet jobber litt mer enn ellers. Hun sa forøvrig at man skulle sette seg ned og roe når flimmeret inntraff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå