Gå til innhold

27.09; Hvem venter fremdeles??


MissiCippi

Anbefalte innlegg

Jeg venter.. Blir nok snart septemberklubben for min del.. Har et halmstrå om at fullmånen kan gjøre under i morgen.. Blir nok bare skuffet igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg venter dessverre ennå , har termin på onsdag.. fødte 8 dager før forrige gang å e ganske skuffa nå.. skal ta modningsakupunktur imorgen, så siden det er fullmåne i tillegg så må der skje någe håper jeg :) eller så blir d nok ganske sikkert september baby på meg å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har min egen termin på onsdag og ul termin den 6. sept.!! Men begge de to andre har kommet ei uke før ul-termin, så dumme meg har vært veldig innstilt på d denne gangen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dager over i dag, har ingen tro på at det kommer til å skje noe med det første. Fått modningsakupunktur to ganger i uken fra en måned før termin, og på kontroll forrige uke, var livmorhalsen helt umoden! Snakk om skuffelse. Får krysse fingre for fullmånen jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

Jeg har termin torsdag 30.08 og regner IKKE med at det skjer

noe som helst innen den tid.

Har hele tiden hatt en fot i septemberleiren og her. Er jo

førstegangs også så dette kan jo ta tid...

 

Fullmåne i morgen, var det så?

Eneste effekten den har på meg er vel at jeg blir

liggende søvnløs som vanlig:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

termin på onsdag, venter her også. Skal til jordmor i morgen, håper hun kan gjøre noe som setter ting igang.. skal gå en laang tur ikveld også, så vi får se da... LEI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka with Love

Hehe, må le. Husk at det er jomfru babyer vi venter på. Folk som er født i jomfruens tegn har ikke såååå dårlig tid. De er analytiske og Ting skal gjøres nøye og skikkelig, for at en Jomfru skal kunne ha det bra :).

Lurer på om det er noe i det asså...

Noen av dere ventet på løver ser jeg. Men ser ut til at det er en perfeksjonistisk jomfru som kommer.

Fullmåne ja!! Jeg venter på månen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter, hadde termin i går.

Er ikke sånn helt idiotisk super-lei, men synes det er så pyton å gå rundt i villrede på dette viset. Gikk 14 dager over sist, da, så... *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre hvor hodet ikke er festet ennå? Har dette egentlig noe å si? Hørt at det ikke er uvanlig hos 2.gangs, men det er mitt første barn. Har fått time på sykehuset på torsdag, er da 11 dager over, går ut fra at de sjekker modningen igjen da, og har et liite håp om å bli satt i gang før helgen. Blodtrykket er i overkant høyt, nå vil jeg har babyen ut!! Vi får hjelpe hverandre å holde motet oppe de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også, hadde termin 18. august. Var på overtidskontroll i dag, fikk vite at jeg er helt moden og har 2 cm åpning. Blir satt igang fredag morgen om det ikke har skjedd noe innen da. Så det er jo ikke mange dagene igjen.. men har liksom lyst til at det skal starte av seg selv da.

 

Lykke til alle sammen!! Snart har vi fått babyene våre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket sykehus hører du til? Har hørt at det er litt ulikt hvor fort de setter i gang rundt omkring, håper å bli satt i gang fredag jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt at på SUS setter de igang etter 12 dager nå! Jordmor har gitt meg time 4 dager etter termin og sa at jeg skal settes i gang da hvis han ikke har kommet av seg selv.. Er kanskje litt forskjell på om man er førstegangs eller ikke?! Jeg venter nr. 3..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin i dag, men det ser ikke ut som lillegutt har tenkt seg ut ennå.. blir vel septemberklubben jeg må joine kan jeg tenke meg.. Jeg har prøvd det meste innen kjerringråd, men ingenting har hjulpet:( Han kommer vel når han er klar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...