Mockanin Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har du og mannen/samboeren/kjærsten tilgang til hverandres profiler på disse nettstedene? Mannen og jeg vet vel hverandres passord, og har ikke noen problemer med at den andre er inne og titter på profilen til hverandre.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Sambo har ingen av delene, men han vet passordet til Facebooken min )
SaDa Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Vi har tilgang til hverandres profil på facebook, men ikke på nettby
Jeenie Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Sambo har ikke profil på noen av stedene han heller, men om han vil inn å se har ikke jeg problemer med å låne vekk brukernavn og passord iallefall!
Mille** Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Mannen min har passordet til facebook profilen min, han er ikke på noen av delene du nevner på nettet.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 nei, men prøver heller ikke å holde det hemmelig. Kunne ikke tenke meg å gå inn på hans profil uansett, men ingen av oss har noe å skjule heller.
Sjefsmegga Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Nei...hvorfor skulle vi ha tilgang på det? Jeg har stor glede av å "nettflørte" med en hyggelig kar fra nord....og har ingenplaner om å la min elskede lese de meldingene.. Han vet jeg har en flørt på gang...og er små sjalu..men har sagt til ham at det kun er uskyldig moro og at han kan stole 100% på meg.. Han må også gjerne flørte....gir litt spenning i hverdagen det :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Flørt på gang??? He he, regner med du ikke hadde reagert om typen din hadde hatt en flørt på gang heller... Nei, vi har ikke passordene til hverandre.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Jeg har ingen interesse av å ha passordet hans, men han har nå gitt meg det. Jeg derimot gir ikke bort mitt. Ser ikke poenget med det. Noen steder må jeg få lov å ha fred også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå