Meg og bøllegutta!! Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Husker det fra førstemann også at ca ved 7 mnd sov han urolig.... Husker det var mye som skjedde med motorisk utvikling osv..... holdt på å lære å krabbe bla og hadde ikke ro i rompa 1 min på dagen.......... Nå er mini på 6 1/2 helt lik............. Turbo på dagen og blid som en sol............ Lett å legge, men våkner oftere på natta..... Inatt ville han ikke sove videre etter amming kl 4.30 f.eks............ måtte gi han flaske med mme også før han roet seg etter ca 30 min..........De fleste nettene sovner han med en gang etter pupp da så det er jo ikke ille, men jeg gleder meg til å sove mer enn 3 timer i strekk igjen........... Når han var 4-5 mnd sov han jo ofte 6-8 timer i strekk før han våknet!!
hurra og hei! Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Det samme skjer her. Han våkner om natta nå, og det har han ikke gjort siden han var en måned. Jeg gir ikke pupp om natta, men han sovner stort sett etter en liten stund. Må gi han sutta noen ganger. Det jeg tror er at det er på tide med eget rom! Vi holder på å ordne det nå...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 jenta mi sov hele natta fra 3 uker til 5 mnd. Så kom den urolige søvnen. Å når du endelig kommer til det "normale" igjen så får han/hun tenner og også blir de syke så etter dette blir det nok litt ustabilt. men selvfølgelig det kan jo bare være en kort periode.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Ja haha!!! Er det ikke typisk... Begge gutta her i huset har akkurat hatt munn. hånd og fotsyken og da var det også litt urolige netter! Noe skal det være hele tiden.... Men så lenge jeg har 2 friske og sunne gutter så tåler jeg en del, men det er litt kjedelig med litt lite sammenhengende søvn..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå