Frukten og To små Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Kjenner at det kribler litt i halsen når jeg svelger og nysingen har begynt. trenger gode tips og råd nå, så fyr løs. jeg vil IKKE bli syk!!!!!!!!!!!!!
TinaP Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Ikke noe kjekt. Jeg går 3. dagen nå og er dårlig, svimmel og trett. Nesen renner hele tiden. Vondt i halsen. Jeg trenger også noen råd. Har begynt med saltvannsspray nå for å løsne opp i bihulene. Jobber selv på legekontor og fikk legen til å lytte på meg. Alt var fint, så det er nok bare en kraftig forkjølelse. Han sendte meg hjem. Men det hadde vært kjekt med tips om hvordan fortere komme over dette.
Frukten og To små Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 usj, bihulene er skumle :S ble lurt sist gang jeg var ordentlig forkjølet. Trudde jeg var frisk, dro på jobben og vips så ble jeg ill syk dagen etter. Hadde så hodepine at jeg trudde jeg skulle gå på veggen, endte med besøk hos legevakten og fikk konstantert akutt bihulebetennelse. Husker at jeg tok en paracet på veien ned til legevakten og etter 3 min kjøring måtte jeg be sambo stoppe siden jeg måtte kaste opp. Den fæleste forkjølelsen min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå