casper`s mamma Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 jeg har ikke IKM før på lørdag,men jeg tesa i dag,med morgen urin.. og den var negativ................ jeg blir så lei..!! nå har jeg bestilt meg eggløsings tester her på internett... neste månde mååå det klaffe..
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 På en måte skjønner jeg frustrasjonen din, på den annen side ikke.. Du tester jo 5 dager før ikm...den er NESTEN dømt til å være negativ da! Har dere prøvd lenge? Smør deg med tålmodighet og prøv til helga igjen! Har selv ikm på lørdag...kanskje klaffer det for oss begge? Lykke til!
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 JEg har og ikm på lørdag, testa igår.. negativt. Men håpet er der fordi jeg har testa litt tidlig, på testene står det jo at en kan beg å teste 3 dager før. Lykke til........
camelia4årpåvent Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hei! Du vet at det er mandag i dag, da? Det er jo alt for tidlig å teste! Mange får ikke positiv test før en uke etter ikm. Du får ha litt is i magen, og ikke ta sorgene på forskudd. Lykke til!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Du må ikke være skuffa enda!! Da jeg var gravid med 1.mann, testa jeg negativt 3 dager før IKM, dagen etter IKM var den soleklar positiv:-)men med CB sin el tester kan en vel teste 3 dager før IKM:-)men det blir vel ikke før på onsdag for din del?
casper`s mamma Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 sist gang jeg var gravid, testa jeg positiv 1 uke før IKM.... men det kan jo godt hende jeg bare må være tolmodig.. er så vanskli å vente!!
Veslesnuppa Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeg har tatt så mange tester som har vært negative,så jeg har ikke tall på hvor mange!!!! Og for ikke å snakke om kronene jeg bruker på det... Men nå har jeg også bestilt eggløsningstester:) Da håper jeg det skal klaffe snart:) Ta en test om noen dager igjen!!! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå