2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei Lilly! Fortalte du mannen om det som skjedde her om dagen? Trodde han deg? Har tenkt litt på deg. Klemmer
Lilly 79 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hei du!:-) Ja jeg fortalte han det. Men fikk til beskjed at "Når man er så overtroisk som du så hører man automatisk lyder, pus!" Hah... Håper virkelig han får seg en støkk snart. Nå har det vært rolig her, med unntak av lørdagskvelden. Når jeg lå i badekaret gikk ytterdøra opp, men mannen skyldte på katta:-) klem
2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 hah,ja du får be stille til maktene om at de får ta han en versing. ;-) Fikk du vite mer av cat da? Det er iallefall noe der,det må det være ;-)
Cat.68 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Vi har snakket mer om det, men det er veldig vanskelig å si noe mer helt konkret så lenge jeg ikke er der. Men jeg har sett huset.
Lilly 79 Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Cat kommer på besøk når hun drar seg til, og det blir supert!:-)
2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 Spennende altså! Hva synes du om huset da Cat? Lurer fælt på hvordan huset ditt ser ut Lilly:-) iogmed at du sier det er fra 1700 tallet. Må være litt"spøkelsesaktig da ja. Følte du noe spesielt Cat? Forferdelig nysgjerrig her.
Lilly 79 Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jegvil ikke legge ut bilder på internett, men om du sender en pm med mailadresse, kan jeg sende bilder på msn.
2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2007 æææsj,msn min funker ikke:-( men regner med det er et veldig fint hus. Sa cat noe spesielt om hva hun kunne "føle" rundt huset? Flere enn bare hun damen? Gud dette er så spennende,for jeg har opplevd slike ting selv i et hus vi bodde i..kan du ikke sende bilder på mail til meg da? :-) [email protected]
Lilly 79 Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Hun følte noe på rommet til vesla, og det er jo ikke så rart... det som hun følte var en slags nedstemthet, så da er det jo ikke så rart hun ikke vil sove der. Ellers på et rom på loftet, og ved trappa til annen etasje.
2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. august 2007 Sender du meg bilder på mail eller? Vet du hva rommet til jenta di har vært "før"? Hva det har blitt brukt til mener jeg? Var det den samme nedstemtheten hun følte på de forskjellige plassene? Hva sa hun om kjøkkenet ditt da? Grøsset litt da du skrev du ble "tatt" på i trappa. Det samme følte jeg da jeg gikk inn på badet i det huset vi bodde i før. Hvordan opplever du befølingen? Jeg kjenner det mest som om noen klyper meg i siden. Skikkelig ubehagelig.
2 små,hva nå? Skrevet 27. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2007 Send meg bilder da Lilly ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå