Gå til innhold

Grøt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noen som har begynnt med grøt? hvor gammel er babyen? min lille er våken en del på natta nå..virker så han begynner å bli lei melka, for det er liten apetitt på dagen..vurderer å begynne i introdusere litt grøt..

 

han er litt øver 3 mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg begynte med grøt da lillegutt var 3 mnd. Han begynte plutselig å "tulle" om nettene og våkne 5-6 ganger og mase på pupp. Hverken han eller jeg fikk den søvnen vi trengte, så da har vi begynt med litt grøt. Har til nå gitt grøt til lunsj, men skal i dag flytte grøten til kvelds. Han elsker grøt og har ikke hatt noe problemer med magen (vi gir bittelitt malt i grøten). Vi har begynt med Hollo hirsegrøt og den er veldig populær hos oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har såvidt begynt med grøt nå, fordi gutten vår våkner så ofte på natta og vil ha pupp hele tiden. Han er nå 3,5 mnd. Prøver oss med veldig tynn risgrøt fra Nestlé, sålangt kommer det meste ut igjen, tror ikke han vet helt åssen han skal gjøre med tunga :-) Men det ser ut som han liker det forsåvidt. Gir på formiddagen siden han får litt rumling i magen, håper på å kunne gi kveldsmåltid etterhvert som han faktisk spiser litt av det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...