Gå til innhold

uff, svigermor er så uvitende, er skummelt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigermor er fryktelig uvitende, har jeg nå funnet ut litt for sent ja...

Hun har prestert å gi ungen min ( som er 8 månder nå) da 5 månder cola og battery , bare på fingeren men likevell HALLO?????Går det ann???Hun gav henne også hjemmelaget lapskaus som de også spiste ergo masse salt i og pølse....og da hun leverte ungen i går skulle hun til å gi henne sukkerfritt sukkertøy....

tror ikke jeg tør å la henne passe ungen min noe mere jeg...

noen innspill, er jeg overdrevent hysterisk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er IKKE hysterisk....det hadde jeg ikke likt heller. Rett og slett ikke funnet meg idet!

Skrevet

HUFF, nei du er ikke hysterisk. Jeg hadde blitt rasende. Jeg blir så sinnsyk når folk som har hatt barn en gang for mange år siden tror de vet alt og skal begynne å bestemme hva MITT barn skal få.

Skrevet

Jeg hadde reagert på lapskausen, men hallo, litt cola på fingen?! det hadde jeg ikke brydd meg om, MEN gi beskjed da, så skjer det ikke igjen!! Jeg har gitt beskjed mange ganger til svigermor va hun ikke skal gi og slik. SPESIELT mat med salt!

Skrevet

det er ikke det at hun ikke respekterer det jeg sier, men når jeg først har sagt noe så finner hun på noe annet virker det som.Ikke at hun gjør det med vilje, men er som sagt uvitende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...