Gulosten™ Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Og hvilket resultat fikk dere, og stemte det? Alt sier meg at det ikke er noe på gang, men IKM er i morgen... Setter veldig pris på svar:)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg testet positivt to dager før. Da var jeg så kvalm at jeg egentlig ikke var i tvil om at et lite rompetroll hadde landet.
Mille** Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg testet dagen før og fikk positivt svar. Det stemte også for det kom en baby ut noen mnd senere ) Lykke til, hva du enn måtte håpe på. ;o)
*Rutletutt* Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg testet dagen før, ble blått kryss nesten før jeg var ferdig å tisse, he he...følte veldig på meg at jeg var gravid da...og klarte ikke vente lenger;o) Lykke til!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Visste ikke at dere prøvde på en til? Lykke til da.. )
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 posetivt før på begge de to første og stemte som bare det. det kan du høre spesielt om morran her kl 6 hehe.. siste tenkte jeg ikke tanken så oppdaga d litt seinere enn me de andre.
Gulosten™ Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 Hehe, "prøver" ikke på en til, jeg har veldig lyst, og han er nesten enig.. Så jeg har tatt 3-4 p-piller denne måneden her, begynte på dem og tenkte at får ta dem denne måneden her i hvert fall.. Også glemte jeg det like fort bort igjen... hehe. Så ja, vi "prøver".... Og jeg håper jo på positivt resultat, men...... kjenner mensmurringer da. Men det kan jo bety begge deler... Hehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå