tudeluuu Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg må ha ny mobil denne uken, for min forrige er kaputt! Hvilken skal jeg velge?? Viktigste for meg er igrunn at mobilen ser fin ut (gjerne litt feminint look), og at den har bra oppløsning på skjermen, og tar relativt bra bilder.. Noen som har noen tips å komme med??
Frukten og To små Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 synes den "nye" til sony ericsson den super tynne er fin fin jeg. også bra bilder w8801 heter den. Er samsung fan, men denne har jg falt for.
casiha Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Har ikke noe bra tips,men har flere venner som har den tynne tlf til ericsson..å ingen jeg vet om er fornøyd med den.Mye små tul feil har jeg hørt,men har ikke prøvd den tlf selv,hadde veldig lyst på den selv pga utseende..men slo fra meg den tanken da jeg hørte så mye klager.
tudeluuu Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 jeg ser litt på sony Ericsson T650i green, og W880i (svart) og faktisk også LGPrada, men den er jo så sinnsykt dyr! vanskelig å velge!!! noen flere tips??
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 jeg hadde gått for en nokia i l'amour serien.. de ligger i litt forskjellige pris klasser. har lyst på!
Adriansmor med tulla Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg har nokian73 og er kjempefornøyd md min=) den har kjempebra kamera og skjerm... min er plomme men finnes å i rosa=)) bra telefon for de som er glad i å ta bilder...3,2 pixel
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Nei nei.. hvis du er ute etter en litt stilig telefon med litt feminin look.. så må du kjøpe LG Shine. http://www.mobilen.no/wip4/test/test_lg_ke970_rise_and_shine/d.epl?id=12593 Den har speil foran når man ikke bruker den .. og 2 mpxl kamera.. kjempetlf.. .. har den jo selv ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå