Gå til innhold

(utenomtema) Hjelp meg å avgjøre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha ny mobil denne uken, for min forrige er kaputt! Hvilken skal jeg velge??

Viktigste for meg er igrunn at mobilen ser fin ut (gjerne litt feminint look), og at den har bra oppløsning på skjermen, og tar relativt bra bilder..

Noen som har noen tips å komme med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes den "nye" til sony ericsson den super tynne er fin fin jeg. også bra bilder ;)

w8801 heter den.

Er samsung fan, men denne har jg falt for.

Skrevet

Har ikke noe bra tips,men har flere venner som har den tynne tlf til ericsson..å ingen jeg vet om er fornøyd med den.Mye små tul feil har jeg hørt,men har ikke prøvd den tlf selv,hadde veldig lyst på den selv pga utseende..men slo fra meg den tanken da jeg hørte så mye klager.

Skrevet

jeg ser litt på sony Ericsson T650i green, og W880i (svart) og faktisk også LGPrada, men den er jo så sinnsykt dyr! vanskelig å velge!!! noen flere tips??

Skrevet

jeg hadde gått for en nokia i l'amour serien.. de ligger i litt forskjellige pris klasser. har lyst på!

Skrevet

Jeg har nokian73 og er kjempefornøyd md min=) den har kjempebra kamera og skjerm... min er plomme men finnes å i rosa=)) bra telefon for de som er glad i å ta bilder...3,2 pixel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...