Frukten og To små Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har hennes og maurits som selger mammaklær, men har litt lyst på en kul jakke. Og magen i frem mot november kommer bare til å vokse enda mer. Har liksom ikke lyst til å legge i alt for mye penger i denne jakken, da denne skal brukes i noen måneder. Noen som har kjøpt tidligere og hvordan kjøpte dere?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 jeg har kjøpt på hennes.. ikke mamma jakke for det har de ikke..
Frukten og To små Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 ikke? hmm, rart og dårlig gjort!
Minnie Mom Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg har kjøpt en jakke på Vero Moda, den har A fasong slik at det vil være plass til en voksende mage til over nyttår. Kostet 600 kr, mulig jeg prøver å selge den videre seinere, siden den passer gravdidmage godt.. )
Gjest Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg skal kjøpe en stor og varm vinterjakke på en herreavdeling på hm el noe... Får være "gravid-jakken" min, så får jeg heller legge den bort, og spare den tilfelle jeg skal gå gravid flere vintre. I år kommer komfort foran passform, så jeg bryr meg ærlig talt ikke så mye om hvor lite elegant jeg kommer til å se ut
Gossip Girl Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Har også kjøpt den på Vero Moda til 600 kr og A fasong. Den hadde god passform til gravidmager. Skal ha baby i desember, men regner med jeg kan bruke den utover vinteren også.Tror de selger den i brun og sort.
Minnie Mom Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Høres ut som vi har kjøpt samme jakka, da blir vi fine )
*~2barnsmamma~* Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Jeg har kjøpt meg en vindtett fleecejakke fra Polarn o Pyret til kr.550,-, Mest høstjakke det da, så jeg må vel ha en til vinteren også... Skal jo gå gravid helt til januar! Hehe. Men de har mamma-ytterjakker på H&M også! I allefall på H&M-butikken på Torget i Trondheim.
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 hvordan ser denna vero moda jakka ut..har du/dere bilde av den?
Minnie Mom Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Har ikke bilde.., men kan jo prøve å beskrive den. Ganske enkel, tror det er 3 store knapper øverst og nedover på magen er det trykkknapper på innsiden som ikke synes. A- fasong, dvs at den går ut nedenfor puppene.. ) Tror det er mote denne høsten, litt flaks skal man jo ha.. he he.. Finnes i sort og brun såvidt jeg kunne se. Jeg bruker vanligvis large, men den ble altfor stor over skuldrene og rundt puppene, så måtte kjøpe medium. Dvs at det er håp for de med enda større pupper enn meg og en voksende mage.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå