Gå til innhold

Kynnere som ikke slipper tak..auauau( samme som 3.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært plaget di siste ukene med kynnere.

Igår å idag er di blitt verre..holder på med klesvask,men det går sakte.Klarer nesten ikke gå for det strammer så i magen.Blir litt bedre når jeg sitter helt i ro,men kjenner enda at det gjør vondt.Er 34 uker på vei.

Har vært plaget med bekkenløsning helt fra starten av,nå kjenner jeg mye smerte i bekkenet,halebeinet..spesielt når jeg skal reise meg opp fra sofaen eller sengen.

Har hatt veldig mye ekstra luft i magen di siste dagene å går på do oftere for nr 2 enn vanlig,men ikke løs mage.

Kjenner velidg mye ned press,føles av å til ut som babyen prøver å presse seg ut.

Har også hatt hodepine di siste dagene,ikke sånn skikkeli..bare sånn lett hodepine,men i dag syns jeg det er litt verre.Har vært litt uggen form,kvalm.Og svetter mye mer enn vanlig.Var hos jm å fikk målt fastende blodsukker,men det var helt fint så ingen tegn på svangerskapsdiabetes.

Kan det være at jeg føder før termin ?Hvordan er det viss jeg føder n i uke 34? Om fødselen starter,vil di prøve å gjøre noe for å stoppe den da ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes dette minner meg mye om hvordan jeg hadde det før fødselen sist! Jeg fikk kynnere ofte, og det var akkurat som om det var regelmessige rier, bare at det ikke gjorde vondt! Uansett hva jeg gjorde så strammet det seg. Jeg fikk også vondt ihodet, og JM sa at dette var et tegn på forhøyet blodtrykk (som jeg var plaget med siste uken før jeg fødte).. det kan hende at det blir tidlig fødsel på deg, men det er veldig vanskelig å si! Muligens vil symptomene dine utvikle seg til å starte en fødsel?? Jeg ville snakket med JM/lege om dette, og antagelig bør du nok ligge mest mulig i ro hvis det ikke gir seg.. Lykke til =)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Får bare prøve å slappe mest mulig av jeg da.

Skrevet

Jeg også har vært plaget med masse kynnere/nedpress/mensmurringer(noe som har vært så ille at ikke engang Paracet har hjulpet). Hvis de er regelmessige hadde jeg nok tatt kontakt med jm eller føden.

Ang. at om du føder før terminen er vanskelig å si. Personlig har jeg hatt masse symtpomer på at fødselen er i gang, men jeg sitter her enda med stor kul på magen (er også i uke 34).

Om de stopper fødselen nå kan jeg aldri tenke meg siden du er i uke 34. Jeg fikk beskjed på av jm at de ikke ville stoppe fødselen når jeg var i uke 32.

Masse lykke til og hold oss oppdatert. =)

Skrevet

Så er det selvfølgelig viktig at du slapper helt av.

Glemte å skrive det. =)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Flott å ha dere jenter her :)

Gikk over i nån timer idag for så å komme tilbake da jeg var ute å gjorde ærend..Nå er jeg hjemme igjen å har planer om å slappe HELT av resten av dagen,har enda litt mensmurringer,men ikke sterke kynnere så håper ikke at jeg får like vondt igjen.Var helt forferdelig å kjøre hjem...fikk skikkeli tak i korsryggen å i magen..

merket jeg ble skikkeli forbannet på bilene som kjørte forann meg som ikke kunne trø litt mer på gassen så jeg kunne komme meg hjem å slappe av.Er så typisk når man har det travelt eller bare vil hjem at biler forann kjører langt under fartsgrensen...

Men er heldigvis hjemme nu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...