Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Ganske tykk jeg. Selvsagt godt polstret rundt magen. Er det slik at gravidmagen vises dårligere da , eller? Og... Tar det lengre tid , før sparkene til lille tuppsa i magen kan kjennes av pappa på utsiden.. Tenker..Det er vel endel spekk rundt der.....
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hvor langt er du på vei da?Det kan ta lenger tid for å se graviditetsmagen. Nå vet ikke jeg hvor stor du er og hvor du er størst, men de første sprellene kommer som regel rett over skambeinet. Du kan prøve å legge deg på ryggen og kjenne etter der?
*Vetlis* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Mulig du har ett poeng der? Jeg husker første og andre graviditetene mine ganske godt.... Å jeg følte at i uke 16-17 måtte jeg holde inn magen for at jeg følte meg så stor.. Denne gangen er jeg i uke 21 å føler at det er noe som mangler liksom. Føler meg bare tykk! Jeg veier 25kg mer nå enn når jeg ble gravid første gang! 14kg mer enn når jeg ble gravid med andre! Men når det er sagt, så kjente jeg liv i uke 14 denne gangen og forrige gang! Mindre nå enn sist fordi morkaka ligger på fremsiden.... Mulig den gjør det hos deg å?
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Hvor godt gravidmagen syns er veldig individuelt, uansett str. Hos meg syntes magen raskt, men ei venninne av meg som er lita så ikke ut som om ho var mer enn 4mnd på vei da ho var høygravid. Når man kan kjenne spark er også individuelt, ingen svangerskap er like.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 første graviditet syntes ikke magen min før langt ut i svangerskapet. var vel rundt uke 27-28 før man ikke var i tvil. veier det samme nå som sist , og nå ser jeg like stor ut som da jeg var høygravid nesten... skikkelig rart.... ellers kjente jeg spark på utsiden i uke 18-19, så tror ikke det har så mye å si.
mrss83 Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 siden uke 16 har det vært lett å se at ikke det bare er godt mat som er grunn til min mage! selv om jeg hadde en del fett liggende der fra før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå