Gå til innhold

ANG LILLE MY MED GOGUTT I MAGEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG SKAL HODE DER OPPDATERT HELE VEIEN DET JEG VET NÅ ER AT :HUN BLE LAGGT INN I NATT MED 2 CM ÅPNING OG MUUULIG SVANGERSKAPSFORGIFTNING OG HØYT BLODTRYKK,I MÅRREST HADDE HUN BYNNT OG FÅ NOEN SMÅ RIER SA HUN AKKURAT NÅ VENTER JEG PÅ SMS FRA HENNE OM HVOR MYE ÅPNING HUN HAR NÅ DEM SKULLE SJEKKE HENNE IGJENN=)

HÅPER LILLE GUTT KOMMER SNART .

HOLD DENNE OPP

OPPDATERINGER KOMMER SÅ FORT JEG VET NOE...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakker med henne nå hun har fremdeles 2 cm åpning men hun har RIER=) hadde litt vondt nå stakkar

ønsker deg masse lykke til=)

Skrevet

uff, får håpe at det skjer noe snart.

Skrevet

hei,får-ikke til å skrive så mye, vanskelig denne touchsaken her.

takk for at du la ut tråd snuppa.. ligger på fødestua med svake rier, men virker som det driver å bygger seg opp, skal snart sjekkes igjen. fremdeles høyt blodtrykk så jeg måbli hertil det normaliserer seg.

de fant også proteiner i urinen så de styrer litt rundt er nå. får jeg ikke mere åpning løpt av dagen blir jg flytta over til observasojonsposten....

Skrevet

går så bra herre=) hehe blir så kos no og få sms om at han e komme=) eller kanskje ringe du?hehe

glæde mæ t og sje nuske jah=) stå på ut ska hanj=)

gla i dææææææææ

Skrevet

hun har fremdeles høyt blodtrykk,riene har roet seg litt hun blir nå flyttet over til ovservasjons avd

kommer med mer..........

Skrevet

dette er så spennende, at noen skal få babyen sin snart:)

Skrevet

rier som kommer og rier som går. hun ligger fremdeles på sykehuset,skal besøke henne litt senere nå så får dere vell en oppdatering i kveld=)

Skrevet

hvordan går det med henne?

Skrevet

sånn da er jeg hjemme igjenn ,joda alt så bra ut lite rier men har noen svake av og til hun får vite mer i morgen etter legevissit hva dem tenker. hun så veldig sliten ut bare

Skrevet

Hei alle sammen.. Nå er jeg flytta over på overvåkninga! utrolig tungt og trist å ligge her, men har heldigvis tv og internett, hehe.

Min kjære kommer snart tilbake etter å ha slappet av hjemme noen timer.

Jeg får ikke reise hjem på en stund, blodtrykket i dag viste156/109 og det er vist ikke bra (fått medisiner nå) De fant også proteiner i urinen men blodprøvene er fine..

Fikk nettopp vite at jeg muligens får beskjed i morgen etter morgenmøtet om hva som skal skje nå, om jeg blir satt i gang eller bare blir liggende til observasjon.

Riene kommer og går, slitsomt! Har ikke sjekka åpning siden i formiddag og da var det fremdeles 2 cm (helt moden)

Har vært rolig en stund nå, men kjennes ut som det begynner å skje litt igjen, kommer på kvelden hele tiden! rart.

Lurer på om fødselen starter av seg selv nå som jeg har åpning,eller om jeg blir gående med dette til termin om de ikke gjør noe.

Noen som har peiling?? Skriv gjrerne til meg=) kjeder meg veldig og kommer ikke inn på chatten:(:(

Skrevet

er ikke mulig å logge seg på msn på dataene på st.olavs( regner med det er der hun er siden det stod i profilen at hun er fra Trondheim)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

web msn!!!

Skrevet

heisann :) spennanes det her.. kordan går det me dæ nu?? :) klæm..

Skrevet

Hei hei=) Ligger bare her å ser i taket! blodtrykket har stabilisert seg så jeg får kanskje hjem i morgen! de tror ikke lenger det er svangerskapsforgiftning.

Får se om det blir hjemreise i morgen, men må vel kanskje tilbake snart igjen ettersom jeg har 2 cm åpning... Eller kan jo sikkert gå helt til termin med det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...