*Rutletutt* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hadde pumpet meg for første gang og skulle gi henne på kvelden, siden hun er så sulten om kveldene. Var veldig spent på om hun godtok å ta flaske - Tobias tok ikke flaske før han var 8 mnd...og det var et slit. Hun nekter jo å ta smokk, så jeg hadde mine tvil... Etter mye om og men, jeg gav nesten opp, så fant hun vel ut at det faktisk kom mat ut - og supte nedpå alle 80 ml jeg hadde. Hun fikk litt mer pupp i sengen, så sov hun i 5 timer:o) I dag fikk jeg ut 100 ml, så det går fremover;o)
Mille** Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Så flott! Her strevde vi veldig med nr 2, men hun tok den til slutt. )
*Rutletutt* Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Får bare håpe det ikke var et engangstilfelle....og at hun tar den i kveld også;o)
Mille** Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Som regel går det greit når man gir hver dag, men når det går flere dager og uker imellom kan man få problemer igjen. Det fikk mannen min en gang jeg var på fest og snuppa plutselig ikke tok flaska. Hadde jo tatt den så fint en uke tidligere. Som 1. gangs foreldre lærte vi litt av hvert som vi prøvde å unngå med nr 2. ;o)
*Rutletutt* Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Oj, ja det kan jeg tenke meg var passe kjedelig:o( Jeg ser jo nå for meg at jeg kan bli litt mer sosial enn det jeg var sist gang, he he...var jo bundet i 8 mnd og kom meg ingen steder siden han var så avhengig av puppen. Nå ser jeg for meg at jeg faktisk kan komme meg til frisøren, på kino og ut sammen med venner:o) Så her skal det gis flaske hver kveld;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå