Vibeke&gullguttene:) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 har kjempe kramper nederst i magen... strekker seg mot rygg og lår... krampene varer i ca 10 min før de gir seg... de tar ikke tlf hos legen:(
Sjefsmegga Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 hehe..hadde du vært gravid ville jeg sagt rier..etterrier kansje? Det hadde jeg innimellom lenge etter nr 3...eller menssmerter..de ligner veldig.speisellt dagen jeg får den..
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 det føles som rier ja;) men de blir bare verre... har i så fall aldri hatt så sterke menssmerter... aldri vært spesielt plaget av det... er jo nesten ett år siden jeg fødte da... litt ekkelt altså... har vart i nesten en uke, men har blitt ille nå de siste to dagene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå