Gå til innhold

noen som har hatt lignende??? huff...


Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjempe kramper nederst i magen... strekker seg mot rygg og lår... krampene varer i ca 10 min før de gir seg... de tar ikke tlf hos legen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen!!!???

Skrevet

hehe..hadde du vært gravid ville jeg sagt rier..etterrier kansje? Det hadde jeg innimellom lenge etter nr 3...eller menssmerter..de ligner veldig.speisellt dagen jeg får den..

Skrevet

det føles som rier ja;) men de blir bare verre... har i så fall aldri hatt så sterke menssmerter... aldri vært spesielt plaget av det... er jo nesten ett år siden jeg fødte da... litt ekkelt altså... har vart i nesten en uke, men har blitt ille nå de siste to dagene...:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...