Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hipp hurraaaaa Tiden går så utrolig fort. Store, lille jenta mi er 2 år Vi skal på ultralyd også i dag. Litt spesielt at det er akkurat på bursdagen hennes I morges åpnet hun pakker da jeg stelte henne. Da fortalte jeg at vi skulle på ultralyd å se på babyen i magen. Da bøyde hun seg ned og strøk på og koste med magen Hun blir nok en flott storesøster Gratulerer med dagen lille skatten min
Mille** Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer så mye med 2 års dagen!!! *blåser i fløyta og vifter med flagget* Kos dere masse! Tenk at de har blitt så store, min blir 2 år på søndag. Syns hun var baby for bare et øyeblikk siden. Gøy at dere skal på ultralyd også da, lykke til! )
Joikaboll@ Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer med snuppa sin 2 års dag! Og lykke til på UL.
WP-TLogPeanut Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer så masse masse med dagen til snuppa! Hadde dere det gøy i går? Klemmer! Lykke til på UL og
Dotten Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Så søtt av datteren din da Gratulerer så masse... Snuppa blir 2 år i midten av september, så hun følger hakk i hel Kos dere med feiringen!!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer så masse med dagen til snuppa:) ha en kjempefin dag:D og grattis med h*n i magen..hihi.skal ikke si hva som gjemmer seg der inne jeg;) klem fra vaska og T;)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Grattis såå mye med dagen til snuppa! Og lykke til på ul etterpå
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer masse fra oss her og )
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. august 2007 Hihi. Tuusen takk Vi har feiret hele helgen, så i dag tar vi det med ro Hun skal få yndlingsmiddagen sin (fiskeboller i hvit saus) og gelehjerte til dessert. Ultralyden gikk kjempefint. Var ei surrete, men koselig dame som utførte den. Alt ser veldig bra ut
celodi Skrevet 27. august 2007 #15 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer så mye med 2 åring=) Grattis med liten en i magen også!! Så koselig da=)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 27. august 2007 #16 Skrevet 27. august 2007 Gratulerer så masse med dagen te lille snuppa Og jeg er veeeeldig spent på åssen det gikk på ul Håper dere får en knall dag ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå