Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Merker at vippestolen ikke er så populær lenger, sikkert mye fordi hun blir spent fast og det er ikke noe særlig. Babygymmen kan hun ligge på en stund, men virker som den også blir kjedelig.. Kan ikke gå rundt å bære på henne, så da lurer jeg på om det er noen andre som har noen tips.. Hvordan sysselsetter dere disse små?
Motti Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hei snuppa mi blir 3 mnd til lørdag, dette gjør jeg: bruker vippestol bare når jeg kler på meg, den blir fort kjedelig. Ligger litt i babygym, må av og til ha selskap, men klarer lengre og lengre perioder alene, dvs jeg sitter jo rett i nærheten. Bærer litt, men det gjør stort sett pappaen om kvelden, så er liksom hans "jobb". Legger henne i sofaen og snakker og synger(hun stemmer i med noen forsiktige hvin). Du kan jo prøve sjal om hun liker å bli båret rundt?
Mrs. Bouquet Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 I og med at jenta mi omtrent ikke sov om dagen og ikke tok kveld før rundt midnatt måtte jeg finne på noe for å få gjort litt i huset. Jeg brukte/bruker vippestolen foran TV og setter på en DVD fra Baby Einstein. Favoritten fra hun var 7 uker var en som heter Mozart music festival. Fengende musikk og flotte fargerike figurer og leker som spinner på skjermen for de minste. Vet det er diskutert å bruke tv som barnevakt for så små, men en av de filmene varer i ca. 25 minutt. Nok til at jeg får ryddet, støvsuget og satt på en klesvask. Jenta mi koser seg i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå