kisso Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Plutselig idag da så gruer jeg meg noe vanvittig til fødselen. Typisk for nå har jeg vært veldig klar lenge og ikke tenkt noe særlig på det. Også idag da så kjenner jeg at jeg faktisk er redd nå for å fø igjen, liksom hvordan kunne jeg finne på å faktisk få en unge til. Stor er den også....La det bli en grei fødsel.....fortjener det syns jeg. Den forrige tok ufattelig lang tid, den andre er jo meningen skal gå bedre....Men det er jo for j----- uansett. Klarer vel ikke akkurat å tenkte mens jeg ligger der at det var mye verre sist, off, jaja ut må den jo.... Hvorfor må det være så vondt....
Fødeklar_ja! Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Kjenner meg igjen der! Er enda 24 dager til termin, mennoen ganger så "slår" det meg at jeg må gjennom dette smertehelvete en gang til og da er det sånn at jeg fatter ikke hvordan jeg kan la meg selv gå gjennom dette... hehe Men trøsta er at sikkert alle gravide opplever dette og at til syvende og sist så er jo de smertene verdt hvert et eneste rietak og banneord
moklatt_har født 31.08 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hei Jeg er like mye på overtid som deg.Er en smule lei ja.Skal til fotsoneterapi idag for å se om det kan hjelpe på litt.Har både lyst og ikke lyst å få babyen ut....
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg er tre dager på overtid. Men nå er det bare mensmurring igjen, knapt nok kynnere. Så da går jeg vel her 12 dager til før jeg blir satt i gang, sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå