It's all about me Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hadde egentlig bestemt meg for Nokia'en siden jeg har K800i nå. Men ble plutselig litt i tvil.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Har bare prøvd den n73 såvidt, ei venninne har den. Jeg synes SE er mye bedre å skrive meldinger på. Og det syntes hun også i starten, men nå har hun selvsagt vendt seg til det. Utover det vet jeg lite, annet enn at jeg har SE k 810i selv og er fornøyd med den:)
It's all about me Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Det ble N73 siden den var på tilbud på tele2.no i roooooooosa, he he.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hehe, du blir sikkert fornøyd med den også Det er jo en vanesak. Litt artig med ny mobil da... Åsså rååååååååååsa da, kult:)
It's all about me Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Har alltid vært knallfornøyd med både Nokia og SE, så greit å ha de annenhver gang. K810i er jo så lik k800i som jeg har nå, så da blir det liksom ikke ny mobil på en måte.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Det er jo sant. Hadde Nokia sist, jeg. Men den åt mini opp, hehe, plutselig trodde telefonen at den hadde handsfree`en på til enhver tid. Ingen hørte ett ord når det ringte. Nokså frustrerende det da. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå