Gå til innhold

SE K810i eller Nokia N73?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg for Nokia'en siden jeg har K800i nå.

 

Men ble plutselig litt i tvil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare prøvd den n73 såvidt, ei venninne har den. Jeg synes SE er mye bedre å skrive meldinger på. Og det syntes hun også i starten, men nå har hun selvsagt vendt seg til det. Utover det vet jeg lite, annet enn at jeg har SE k 810i selv og er fornøyd med den:)

Skrevet

Det ble N73 siden den var på tilbud på tele2.no i roooooooosa, he he.

Skrevet

Hehe, du blir sikkert fornøyd med den også;) Det er jo en vanesak. Litt artig med ny mobil da...

 

Åsså rååååååååååsa da, kult:)

Skrevet

Har alltid vært knallfornøyd med både Nokia og SE, så greit å ha de annenhver gang. K810i er jo så lik k800i som jeg har nå, så da blir det liksom ikke ny mobil på en måte.

Skrevet

Det er jo sant. Hadde Nokia sist, jeg. Men den åt mini opp, hehe, plutselig trodde telefonen at den hadde handsfree`en på til enhver tid. Ingen hørte ett ord når det ringte. Nokså frustrerende det da. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...