2 søte små gutter Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har prøvd siden mai, og denne måneden følte jeg meg virkelig gravid (har ikm i morgen), men nei. Blir så deppa av denne prøvingen !!!!!!
Veslesnuppa Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Skjønner deg veldig godt!!!!!! Har prøvd i et par år vi,uten hell:( Og nå har jeg ikke hatt mens på 2 måneder heller...Ræva denne ventinga..
cecan24 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 hei. jeg hadde ikm på løedag, men fortsatt ikke positiv test. Er så vandt med at tr kommer presis på dagen, men ikke denne gangen. Hvor mange dagers mellomrom burde jeg ha før jeg tester igjen(hvis ikke tr kommer da...)? klem fra
2 søte små gutter Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Nei si det du.... Jeg synes det er såpass dyrt med tester at det er greit å la det gå 3-4 dager mellom - hvis du klarer
cecan24 Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 ja, det var det da....dagene går veldig sakte når man går å venter på noe så spennende som dette. blir ny test på torsdag da. Uff, det virker veldig lenge nå. Håper det blir mye å gjøre på jobben den uka her da, slik at tida går fortere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå