to guttegull Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Lillemann er 11 mnd og nå slutter vi med puppen. Han er overhodet ikke interessert lenger, bare biter og tuller. Jeg har ikke peiling på hvor mye eller lite han pleide å få ut av puppen, så jeg aner ikke hvor mye mme han skal få! Har fått pupp morgen og kveld de siste ukene. Er det noen som kan hjelpe en stakkars mjelkeku her? Tusen takk!
Darth Vader Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Du kan sikkert begynne å gi han litt vanlig melk tror du ikke? Et glass til frokost og et glass til kvelds. Det er ikke så stor forskjell på 11 og 12 måneder. Så slipper du runden innom mme.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Enig med Darth Vader. Hadde ikke orket å styre med MME hvis han er 11 mnd.
to guttegull Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Høres jo enkelt og greit ut! Hvor mye væske er det de bør ha i seg i døgnet omtrent? Kan jo ikke være store skvetten med melk igjen i puppen uansett, så det er vel ikke nødvendig, som dere sier, å begynne med store flasker med mme. Takk for svar.
Gulosten™ Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 5 dl melk i døgnet er maks anbefalt... Hva med å gi vanlig melk til måltidene, og så varme litt melk på flaske som kveldskos? men puss tenner etterpå.... hehe Ellers er det ikke så farlig, bare du ser at han drikker og er fornøyd. Ha en sånn MAM-kopp med vann stående også, som han kan forsyne seg av når han vil.
Kamomille Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 tilby han valig melk (lettemelk eller ekstra lett) til frokost, lunch og kvelds. Vann til middag og ellers mellom måltidene. Jeg ville ikke begynt med varm melk som kveldskos....Den flaska kan bli vond å avvendne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå