Nummer tre <3 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 får man kjøpt andre typer en quick respons på apotek? i så fall hvilke apotek? jeg husker ikke hvilkn kjede det er jeg pleier å gå på men der har de bare quick respons.. eller må jeg på nette å bestille?
mine små alver... Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 man får kjøpt clear blue også på apoteket. Jeg anbefaler deg heller og gå på vita og kjøpe den testen de har der:) den har ikke vist feil en eneste gang på meg!! Tror den heter bare gravid eller noe....... Quick respons har jeg (og venner) veldig dårlig erfaring med. den viser ikke gravid om du så er det.gjorde ikke det på noen av oss iallefall,og det var flere dager etter ikm. lykke til
Nummer tre <3 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 takk for det... er heller ikke så fornøyd med quick respons.. hehe, viser bare negativ hehe, neida.. men har ikke hørt så mye bra om den..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 quick respons visste bare svakt postivt på meg da jeg ble gravid, testet bare 1 og 2 dager etter ventet mens. Jeg har tatt billig tester og cler blue også som visste positivt. Det går an å kjøpe billige tester fra nettet som viser like bra som de dyre
casiha Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg gikk på nett å bestillte tester..www.billig-tester.no tror jeg det var den siden hete..de hadde kort leveringstid,tror jeg fikk det i posten 2 dager etter jeg bestillte eller noe sånt.Å det var KJEMPE billig.Fikk vell 20 tester for 100 lappen eller noe sånt..hehe Så nå kommer alle til meg når de skal ha graviditets test. Vet de har eggløsningstest også på den internett siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå