Gå til innhold

Blødning ved samleie

Mamma`n til verdens nydeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 18 og blødde for første gang etter samleie i går... Får helt dilla selv om det høyst sansynlig ikke er farlig, men er det mange her som har opplevd dette? Synes jeg har rar følelse i magen, men antagelig er det mest psykisk vil jeg tro.... Har Babywatcher og hører samme hjerterytme som tidligere, men klarer alikevel ikke å slappe helt av.... Noen trøstende ord,anyone?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia. Hvis du er veldig bekymret bør du ta kontakt med lege eller jordmor. Men det er ikke uvanlig å blø litt etter samleie, slimhinnene er tynnere og det er fort gjort at et blodkar brister. I tillegg er jo blodsirkulasjonen i underlivet økt, det bidrar jo også til at det kan oppstå en liten blødning. Skjønner godt at du er litt urolig og har en rar følelse i magen! (velkommen til mammaverdenen-den følelsen hører med når det gjelder våre små... :-) )Men hvis blødnigen har stoppet,og du i tillegg hører samme hjerterytme som før, vil jeg tro din lille har det alldeles utmerket der inne. :-)

Skrevet

Det samme skjedde meg men da var jeg i uke 28. Dro til føden og de sjekket meg for sikkerhetsskyld og fant ingenting. Alt er bra. Så sant du har sluttet å blø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...