Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 har dere sex? og suger dere mannen? vi har aldri sex mer enn 1 gang i uka og noen blowjob får han aldri. velger å være anonym nå.. :-( sliter litt med selvfølelsen. synes det er så trist at han skal lide pga meg.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 tja, kanskje 3-4 ganger i uka. Oralsex hører meg hos oss.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 slutt å være usaklig her Lilly 79,jeg skrev her for å kunne være anonym. Hva med deg Lilly 79,er du fornøyd med sexlivet,eller snarere er mannen det? Har jo lest du sliter med ivf behandling.Dette kan sikkert legge en demper på lysten? Vær så snill,svar seriøst jenter. Dette er ikke noe moro:-(
Gjest Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 er det noe krav at man MÅ levere blowjobs, da?
Lilly 79 Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Jeeez, vi driver med ivf! Så her er det NULL stress med prevantiver, og vi puler av vellyst:-) Ja, helt ærlig, jeg er kjempefornøyd med sexlivet mitt:-) Prøverørsbehandlingen går lettere fordi vi har så bra sexliv, vil jeg heller si:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå