Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 jeg hadde mensen sist den 3 eller 4 august. jeg og min kjære har hatt sex sammen hver eneste dag siden da. også på eggløsningsdagen min. jeg hadde eggløsning rundt den 18. og i går i dag har jeg vært noe helt forferdelig kvalm hele dagen. pluss at i går så var jeg temmelig trøtt hele daqen.. er dette noe tegn på at jeg kanskje kan være gravid? når kan jeg ta en test? må jeg vente til over helga for å se om neste mens kommer eller ikke, eller kan den taes nå?? forventer mens på fredag eller lørdag.
Bomsedeisi Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Kanskje, kanskje ikke. Det er nok litt tidlig å teste ennå. Jeg hadde også mensen 3 august og skal teste på fredag dersom mensen ikke dukker opp da. Vi må nok smøre oss med litt tålmodighet ja
camelia4årpåvent Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hei, hei! Ser at vi begynte på denne syklusen på samme dag, så dæ nærmer det seg jo ikm dag igjen! Jeg har på torsdag. Har hatt ømme bryster, men det har vel egentlig gått over så jeg går nok over i 11 pp. Ja,ja vi får krysse fingrene for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå