It's all about me Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 http://msn.herogna.no/nyheter/film/article146881.ece For de som ikke gidder gå inn på linken. så står det: - For tynn til flere barn Angelina Jolie veier bare 45 kilo. Det er altfor lite til å bære frem et barn. Også er det selvfølgelig masse "fæle" bilder. Jeg er under 45 kg, har bært fram et barn og har planer om å bære fram et til snart. Bare så det er sakt: Ja jeg vet jeg er tynn, og nei det er ikke bare bare å legge på seg. Men det som gjør meg sint er formuleringa av denne artikkelen. Den er jo fokusert på en vekt, ikke det at hun har gått ned mye i det siste. Og at det er nettopp det som kan gjøre det vanskelig å bli gravid igjen. For 45 kg på den rette personen er ikke i seg selv noe problem, det er å gå ned mye/veie lite i forhold til det som er naturlig for en som er det. Så hva med å heller skrive noe sånt som: - Har gått ned for mye i vekt for å få flere barn. Angelina Jolie har mistet mange kg. Det kan gjøre det et promblem å få flere barn. Teiteteite jouranlister.
grå :) Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 vel, jeg fikk motsatt beskjed fra en lege jeg da. jeg var for tykk til å kunne få barn (og jeg hadde ikke spurt engang...). kutta prevensjonen og i løpet av en fjortendagers periode så var jeg på vei med moa. malin brukte vi kun en omgang i halmen på. så såååå ufruktbar er jeg. for mye elelr for lite vekt kan gjøre det vanskeligere, men ufruktbarhet finnes i alle vektklasser
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Det er jævla mas om vekten til frøken Jolie om dagen. Jenta har mista moren sin, ganske naturlig at hun ikke orker å spise, spør du meg! Og jeg er helt enig med deg!
*Rutletutt* Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Ja, kan tenke meg at det er kjipt å lese for deg (og de) som sliter med vekta den "andre" veien...det er liksom greit å klage over andres vekt så lenge de er veldig tynne virker det som...er helt enig med deg at de kunne formulert seg annerledes.
It's all about me Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Ja budskapet i seg selv er greit, nfor hun har gått ned mye. Og er man en offentlig person må man tåle oppslag om en. Var bare en forferdelig på tryne formulering. Jeg tar meg ikke nær av komentarer om syklig tynnhet, men blir bare så sinna fordet. Har jo vært en tid det har plaget meg og være mindre enn alle andre. Trodde man måtte kunne tenke litt for å bli journalist jeg.
OsloMor Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Dessuten så er det ofte slik for oss som har anlegg for å bli tynne, at når man har flere små barn å ta seg av dagen lang, er det den mest effektive "slankekuren" i verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå