Gå til innhold

Hvordan vasker jeg lammeskinn??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg bare jeg skulle legge det i badekaret med litt milo og skylle det godt etterpå.. Eller er det noen andre med noen supre forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sendt mitt på rensing. Synes de ble så stygt når jeg vasket det selv..håper det blir bedre når jeg renser det :)

Skrevet

Jeg har akkurat vasket mitt..

Jeg puttet det i vaskemaskina sammen med milo, og vasket det på håndvask 30 grader. Og stilte inn så lite sentrifugering som det gikk..(700) Når jeg tok det ut, børstet jeg skinnet godt og la det over et klesstativ.. Like fint som nytt mitt ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...