Gå til innhold

Har så vondt i siden i dag også:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vondt at jeg vil legge meg ned. Venstre side nede i magen. *auauauau*

Mye luft i magen også. Aaa.. kan det være derfor jeg har så vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke ta en tur til legen hvis du har hatt det mange dager? Kan nok være luft, men det er jo rart at det er vondt på samme stedet hele tiden...

Skrevet

Jeg hadde dratt til legen. Er du 100 % sikker på at du ikke er gravid?

Skrevet

Kanskje du har eggløsning?? Venninnen min fikk kjempevondt på ene siden en dag, trodde det var blindtarmen, men det var bare eggløsning..

Kan visst gjøre veldig vondt!

Skrevet

viste du at blindtarm betennelse-vondt kan starte på venstre siden for så å vandre til den typiske høyre sida?

Det kan være det også...har du feber? har du vondt når du trykker for så å slippe fort?

ring legen du=) Da får du ihvertfall svar=)

Lykke til

Skrevet

Ja, eller 100% kan jeg ikke være, men har nå tatt ppillene mine osm jeg skal da, så vil helst utelukke det. Men som dere sikkert har fått med dere hehe skal jeg til legen senere i dag med jenta vår. Jeg kan jo nevne det for han. Huff, for det gjør skikkelig vondt:s

Skrevet

Hadde det slik fra mandag til torsdag sist uke og nå fra lørdag til i dag :( Hadde mensen for ei uke si. Men er hvertfall ikke mye godt.

Skrevet

Har foresten ikke feber nei.

Skrevet

pell deg til legen. nå.

det kan være alt mulig fra ufarlig til frlig så kom deg avgårde.

Skrevet

Men føler meg liksom ikke "syk" nok (gjør aldri det uff, men jeg nevner det når jeg skal til legen i dag om 3 timer. Tenker litt " har jeg gått så lenge kan jeg vel gå litt til. Men orh det gjør vondt ja:(

Skrevet

du. det kan være ganskealvorlige tilstander så ta deg en tur. det er alleredee nevnt graviditet (utenfor livmora feks), men du kan jo også ha cyster elelr noe. få deg sjekka nå så det ikke rekker å gjøre noen skade.

Skrevet

Ja, kanskje jeg burde. Er i grunnen kvalm også, men det er garantert for jeg har så vondt.! Men så har det seg slik at jeg er redd for å ringe legen min for de sekretærene er så "ekle" mot meg. Har aldri tid til meg, svarer meg frekt osv. Derfor jeg bare tenker: jeg venter til jenta vår skal ned i dag. Uff, skal ikke være lett nei.:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...