Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg har vært plaget med dette en god stund nå, men tør ikke gå til legen lenger for er redd slike undersøkelser. Det som feiler meg: Jeg har vært øm der lenge, men akkurat som den ømheten og sviingen har blitt litt borte nå. Det lukter mye strammere enn vanlig, og den lukten kommer ganske fort. Jeg får sånn belegg der som er hvitt. Noen som vet hva det kan være? Hi
Lilly 79 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Sopp? Er det ikke litt teit og ikke gå til legen om man er bekymra, uansett hvor lite man liker undersøkelsen? -Tror det er et fåtall av jenter som synes skoskjea er god å få stappa i dåsa, du.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Tror du at legen må putte inn den metalldingsen hvis han skal ta en slik undersøkelse? Syns nemlig det er så ubehagelig og vondt jeg :-( H.I.
Lilly 79 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hvordan mener du ellers kan kan se oppi høna di?
ragna Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 da sier du det til legen din; at du gruer deg fælt til undersøkelsen pga smerte og ubehag. jeg er bombesikker på at han viser litt ekstra hensyn. undersøkelsen tar maks 10 minutter. legg hendene i foldet posisjon på brystkassen, prøv å slappe av, da unngår du anspenthet i underlivet (som fører til ekstra ubehag ved en slik undersøkelse) bedre å bare hoppe i det, tenk på lettelsen etterpå
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Det er det som er problemet med en slik undersøkelse, at jeg spenner meg så kraftig at han omtrent ikke får gjort noe som helst. H.I.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Glemte å skrive at det kommer litt farget utflod, akkurat som det er litt blod i den H.I.
Sjefsmegga Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Det kan være bakteriell vaginose..det bør man gå til legen med..krever reseptbelagt medisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå