Lilly 79 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jepp, hver morgen. 2 brødskiver med skinkeost, og en kopp te:-)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Varierer fra knekkebrød med sunt pålegg til kaffe med masse honning og litt chili...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 når jeg husker det. er mye flinkere ti sånt når jeg jobber men nå er jeg i perm og glemmer å spise.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 ja faktisk. spiste aldri frokost før men nå må jeg ha et lite lager for å ha energi til å være med vampyren resten av dagen. så nå sitter jeg og spiser brødskive med skinkeost og drikker kaffe :-) tar meg et eple etterpå
Diva Muffin Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Selvfølgelig spiser jeg frokost. Knekkebrød, yoghurt og frokostblanding, brødskiver, middagsrester eller havregrøt. Og frukt hver dag.
Gjest ->>- Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Ja, men ikke med det samme jeg står opp. Må ha minst en time og helst en løpetur først - uten at det på noen måte er spesielt kostholdsmessig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå