Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 dere om noen andre som er hypp på han? min er poppis blandt damene i borettslaget...
Lilly 79 Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg synes min er verdens fineste. Og det er ikke tull engang:-) Om noen er hypp på han vet jeg lite om. Tror neppe de kommer og forteller det til meg. Men jeg er hypp på han i bøtter og spann!:-)
ragna Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 selvfølgelig er han attraktiv, derfor jeg plaserte genene hans i barna mine. men om noen andre er hypp på han? hmm, helt sikkert, men ingen som er brød nok til å si det til meg vel? " "duh, tenkte bare du ville vite at jeg har lyst å ta meg en kjappis med mannen din, still friends ikke sant? "
Diva Muffin Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Helsesøstra er veldig begeistret for han! det er litt pussig egentlig, ingen av oss har noe til overs for henne, og er ikke i kjempehumør når vi er innom. Vi var på et kjøpesenter for ikke så lenge siden, og da kom det 3 fjortiser forbi, og hun ene sier "sjekk den dritdeilige rumpa!" Han ble så flau at jeg virkelig måtte le, det er ikke greit å være 36 og få komplimenter fra småjenter
Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Nei, han ser ut som gjørme. Haha, selvsagt syns jeg herren i huset er attraktiv! *himle med øya* Vet det er endel tupper som prøver seg på ham når han står i døra på by'n, men føler meg ikke truet av det
Gjest ->>- Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Kona er selvsagt attraktiv. Jeg tror ene kollegaen hennes er ulykkelig forelsket i henne, men hun (kollegaen) er gift med en mann og ser ut som en vandrende depresjon, så det blir nok ikke noe helt med det første.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 jeg syntes jo han er atraktiv for pokker og ja han kan å sjarmere de fleste så ja jeg vet om noen som hadde hoppa på han om de fikk sjansen.
Willemo Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Klart han er attraktiv. Hadde vel ikke vært sammen med han om jeg ikke syns det. Det er sansynligvis heller ikke bare meg som har funne ut det, regner jeg med. Sikkert noen som er hypp på han, hadde vært kjedelig å hatt en type ingen andre syns om.
Cat.68 Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Jepp, jeg finner min mann vanvittig attraktiv, Jeg trur nok det finnes de som kunne tenkt seg å komme ham nærmere hvis de fikk sjansen. men min mann er heldigivs like glad i meg og synes jeg er vakker.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Ja! Og et er veldig mange av mine "såkalte" venniner som sitter og griner over han på fest, uten at jeg har hatt snøring, Men vet jo alt nå da. Så nå er vi ikke så gode venniner lengre for å si det sånn. Jeg bare lar være og bry meg.Det er jo meg som har han da.
♥Prinzessin♥ Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 Det var flere som var interessert før vi ble sammen og i den første tiden etterpå. Men disse damene forsvant ganske raskt, fordi den ene gangen de prøvde å snakke med ham, pekte han bort på meg og spurte om de hadde hilst på den flotte dama hans ennå. Slemmingen. ;-) Jeg vet ikke om det er noen der ute som er interessert i ham idag, men det ville ikke være så underlig. Han er nok isåfall en fjern drøm siden han er gift og har barn.
camilla^ Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 Min mann er veldig attraktiv ja. Hvertfall der han nå står og tar ut av oppvaskmaskinen. Og snart skal lage middag og pleie den lille syke damen sin.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 27. august 2007 #14 Skrevet 27. august 2007 Love him!! Ja han er veldig atraktiv-merker det godt når vi er på byn:-) Mange av motsatt kjønn som vil ha kontakt med ham:-)
Mrs. X Skrevet 27. august 2007 #15 Skrevet 27. august 2007 Jeg syns jo det da. Om andre syns det bryr jeg meg døyte om, men vil tro noen legger til de vakre øynene og den flotte kroppen;)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #16 Skrevet 27. august 2007 er det han jeg hadde med meg hjem forrige helg !!???
M by M Skrevet 27. august 2007 #17 Skrevet 27. august 2007 Ja, det er han. Litt for mye når vi er ute ihvertfall....Kan vel trygt si at andre damer er hypp på han hver eneste gang vi går utenfor døra. Men begynner å vende meg til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå