Gå til innhold

Så mange SLAPPE foreldre................

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et så lite område her hvor lengden til skolen er på det lengste 500 meter fra. SÅ kjører foreldrene barna sine, tenker da mest på barn fra 1-4kl ut fra de som blir fulgt.

Ikke til foreldre som må rekke jobben eller evt møte, MEN foreldre som da er hjemme UTROLIG klarer å stable seg inn i bilen, å KJØRE utrolige 200 m for å slippe av skolebarnet????

Hva med å gå eller sykle? Ikke nok med det, men når de først har snublet seg fram på skolen med bilen, LAR de jo bilen stå å gå på tomgang mens de følger barna til skoledøra??

Helt ærlig, dette kaller jeg LATE foreldre!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? Kanskje de skal videre i samme retning på jobb?

Da er det jo bare tull og gå tilbake og hente bilen.

Jeg er nok en av de foreldrene som irriterer deg.

Jeg er sykemeldt for tiden, og kjørte snuppa (som egentlig tar skolebuss) på skolen i dag:-)

Var så koselig å kjøre henne i varm bil istedet for at hun skulle stå å fryse på bussholdeplassen:-)

Skrevet

Det som er det værste er at slike slappe foreldre som kjører bil er som oftes de som kjører for fort på skoleveien.

Så jeg snakker generelt, været er jo litt relevant her også.

Jeg skrev de som kjører til skolen, hjem igjen og IKKE skal noe.

Skrevet

Vet du, det der hadde jeg ikke orka og irritert meg over:-)

Skrevet

Kan ikke si det irriterer meg, ikke noe jeg bruker hue på, men har nå valgt å ta opp emne her da!

Skrevet

Ikke vær så sint da! Ta heller en røyk med meg:-)

Skrevet

Må si jeg gruer meg til barna skal begynne å gå til skolen selv, jeg.

To ting jeg frykter: -Trafikken

- Pedoer

Fare for at jeg blir en av de slappe foreldrene...

Skrevet

Røyker ute jeg da, ferdig nå har sånne 100 lange røyk og må suge som en gal før man i hele tatt kjenner nikotinet.

Skrevet

Det VIRKELIGE problemet er at alle som (unødvendig) kjører ungene på skolen, gjør at trafikkmengden omkring skolen øker slik at flere foreldre velger å kjøre barna sine. Hadde få eller ingen kjørt ungene sine ville trafikksituasjonen vært mye bedre.

(Hilsen meg som har bekkelønsing og to uker til termin, og har gitt opp å gå med andreklassingen til skolen...)

Skrevet

Akkurat nå var jeg litt slapp og var bare i verandadøra.

Holder på å pusse opp her, så nå må jeg ta meg sammen.

Skrevet

pedoer? skal barna sitte hjemme og holde deg i handa til de blir 25 år da? bare I TILFELLE? snakk om å være egoistisk.

jeg er helt enig med deg Angelica. om man har muligheten til å følge barna til fots er det ingenting som er bedre, eventuelt inngå "skiftavtaler" med andre foreldre. hver sin uke med følging av eget barn og nabobarn.

det er altfor mange unødige ulykker i skoleområder pga for mange biler på for liten plass med for mange små barn (hmm, rar setning det der.)

Skrevet

Man ser jo bare etter skolestart alle de foreldrene som har mistet lappen på vei til skolen med barna sine. Tenker at klarer de ikke holde fartsgrensen TIL skolen MED barn i, så lurer jeg på når de ellers er ute å kjører......?

Skrevet

Har man et felt med så pleier det å være flere barn som går i samme klasse, så ja, man burde gå sammen slik at flere barn går sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...