Gå til innhold

Åssen vogn har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har to basson vogner.. En sånn kombi (heter det ikke det da.. En bag del og en sportsvogndel).. Kjøpte også en sportstrille av samme merket. Ikke så dyr, å så har den kjempelang liggedel, så det blir en fin barnehagevogn. Den er også ganske kjekk siden man bare drar i håndtaket for å få styret over på andre siden (slik at du kan trille babyen mot deg og fra deg uten og løfte på sportsdelen)..

Skrevet

hadde først en simo kombivogn, men har nå bytta til en teutonia mistral.

Skrevet

En Quinny Freestyle vogn (den 3XL Comfort), er kjempefornøyd med den, en drøm å kjøre :-) Bruker dreamybag på den nå da mini er liten, men før han kom brukte vi den i ca 1 år til mellomste. Deilig med litt smalere sittedel enn de fleste andre vogner så sitter barnet stødigere.

Skrevet

Emmaljunga City Cross med Citybag.

Skrevet

Har en simo kombi

Skrevet

- en sort simo kombi 2004 modell, kjøpt brukt, som sovevogn i stua, kjøkkenet og på terassen

- en sort teutonia mistral 2006 modell med softbag. 4 hjuling. DEt er en kombivogn med softbag som jeg nå har tatt platen ut og bruker som fotpose. Kan vende styret så vi lett skifter kjøreretning.

- en sort og rosa ( fargen coco) oth urban jungle 3-hjuling 2007 modell, og ekstra trekk i sort. Bruker den mest når vi skal ha den med i bil. Har den kun som sportsvogn og den har kjøreretning framover.

Skrevet

TFK med hard bag....3-hjuling. Utrolig fornøyd. Stor bag, perfekt for kommende vinter med pose m.m i

Skrevet

Emmaljunga Edge duovogn :o)

Skrevet

En Hartan Skater og en Basson Roma..

Skrevet

Her ahr vi bugaboo cameleon til minstejenta, og en quinny freestyle comfort og en zapp til mellomste

Skrevet

en stokke xplory og en vanlig kombivogn som bare står hjemme i gangen som brukes til sovevogn når vi ikke er ute på tur...

Skrevet

Simo kombi og Quinny Freestyle 3XL. Veldig fornøyd med begge to.

Gjest Renate&nydelige christina
Skrevet

En Basson Roma Duo, 1 carena easy og en brio tandem....:-)

Tror jeg skal selge carena vogna snart. bruker den lite etter jeg kjøpte brio vogna....

Skrevet

vi har en stokke xploy... :)

Skrevet

Den jeg bruker mest er søskenvogn Teutonia. Har også en Brio kombivogn og en Brio sportsvogn.

Skrevet

Emmaljunga city cross med citybag. Super fornøyd.

Skrevet

Emmaljunga Smart Duo. En diger doning. Veldig stødig og god vogn, passer fint for oss som triller på det som må være landets dårligste fortau.

Skrevet

Emmaljunga City Cross med City Bag. Veldig fornøyd, men pjokken vokser ut av bagen snart!!!

Skrevet

bugaboo cameleon, simo kombi og carena easy

Skrevet

Vi har Quinny Freestyle 3XL, godt fornøyd med den :)

Skrevet

brio happy ;)

 

kjempe fornøyd.. nett, lett bagvogn.. god å trille også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...