Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Vi har to basson vogner.. En sånn kombi (heter det ikke det da.. En bag del og en sportsvogndel).. Kjøpte også en sportstrille av samme merket. Ikke så dyr, å så har den kjempelang liggedel, så det blir en fin barnehagevogn. Den er også ganske kjekk siden man bare drar i håndtaket for å få styret over på andre siden (slik at du kan trille babyen mot deg og fra deg uten og løfte på sportsdelen)..
Felix&Lurifax Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 hadde først en simo kombivogn, men har nå bytta til en teutonia mistral.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 En Quinny Freestyle vogn (den 3XL Comfort), er kjempefornøyd med den, en drøm å kjøre :-) Bruker dreamybag på den nå da mini er liten, men før han kom brukte vi den i ca 1 år til mellomste. Deilig med litt smalere sittedel enn de fleste andre vogner så sitter barnet stødigere.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Emmaljunga City Cross med Citybag.
Mrs. Bouquet Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 - en sort simo kombi 2004 modell, kjøpt brukt, som sovevogn i stua, kjøkkenet og på terassen - en sort teutonia mistral 2006 modell med softbag. 4 hjuling. DEt er en kombivogn med softbag som jeg nå har tatt platen ut og bruker som fotpose. Kan vende styret så vi lett skifter kjøreretning. - en sort og rosa ( fargen coco) oth urban jungle 3-hjuling 2007 modell, og ekstra trekk i sort. Bruker den mest når vi skal ha den med i bil. Har den kun som sportsvogn og den har kjøreretning framover.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 TFK med hard bag....3-hjuling. Utrolig fornøyd. Stor bag, perfekt for kommende vinter med pose m.m i
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 En Hartan Skater og en Basson Roma..
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 Her ahr vi bugaboo cameleon til minstejenta, og en quinny freestyle comfort og en zapp til mellomste
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 en stokke xplory og en vanlig kombivogn som bare står hjemme i gangen som brukes til sovevogn når vi ikke er ute på tur...
mai-lille Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 Simo kombi og Quinny Freestyle 3XL. Veldig fornøyd med begge to.
Gjest Renate&nydelige christina Skrevet 27. august 2007 #14 Skrevet 27. august 2007 En Basson Roma Duo, 1 carena easy og en brio tandem....:-) Tror jeg skal selge carena vogna snart. bruker den lite etter jeg kjøpte brio vogna....
SOMMER :) Skrevet 27. august 2007 #16 Skrevet 27. august 2007 Den jeg bruker mest er søskenvogn Teutonia. Har også en Brio kombivogn og en Brio sportsvogn.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #17 Skrevet 27. august 2007 Emmaljunga city cross med citybag. Super fornøyd.
Diva Muffin Skrevet 27. august 2007 #19 Skrevet 27. august 2007 Emmaljunga Smart Duo. En diger doning. Veldig stødig og god vogn, passer fint for oss som triller på det som må være landets dårligste fortau.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #20 Skrevet 27. august 2007 Emmaljunga City Cross med City Bag. Veldig fornøyd, men pjokken vokser ut av bagen snart!!!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 27. august 2007 #21 Skrevet 27. august 2007 bugaboo cameleon, simo kombi og carena easy
chill+enda en til Skrevet 27. august 2007 #22 Skrevet 27. august 2007 Vi har Quinny Freestyle 3XL, godt fornøyd med den
oktoberjentene;) Skrevet 28. august 2007 #23 Skrevet 28. august 2007 brio happy kjempe fornøyd.. nett, lett bagvogn.. god å trille også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå