@--->---- Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Det står på pakken at det må være morgenurin dersom man tar testen før ventet mens. Har nett kjøpt testen. må jeg vente til i morgen?? En uke til jeg skal ha mensen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 En uke før forventet mens er vel noget tidlig?
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Om det er en uke til du skal ha mensen tør jeg nesten garantere at den blir negativ både i dag og i morgen uansett om du er gravid nå eller ei. Du brude vente til den dagen du forventer mens eller maks 3 dager før for å få et noenlunde sikkert svar.
@--->---- Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 ja, jeg vet... men er så nervøs. er slutt mellom meg og kjæresten. så jeg håper så inderlig at kvalmen skyldes noe annet en graviditet....
Nettemor m/JENTENE ;) Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg får positiv test så tidlig men på morraurin. Har vist med de to første at jeg er gravid en uke før ikm.
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jo, det fungerer jo for noen. Men om den er negativ i dag, så kan man jo alikevel få positiv om en uke....
maybe3 Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Ja du burde nok vente med testen til dagen du venter mensen. Kjedelig å vente,men du må nok smøre deg med litt tålmodighet;-)
@--->---- Skrevet 27. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2007 ok. da får jeg vente noen dager og krysse fingrene. har brukt pillen, så om jeg er gravid er det virkelig maks uflaks. men er så kvalm. sikkert noe som "går".
Nit@™ Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 HCG dannes av morkaken som utvikler seg når egget fester seg i livmoren ca en uke etter befruktning og kan måles i urinen litt før den ventede menstruasjon uteblir. Hadde du EL for ca 2 uker siden kan det vises på test nå. Men da bør du nok bruke morgenurin for at konsentrasjonen med HCG er høyest mulig i urinen.
meg & to små vampyrer Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Om dere akkurat har gjort det slutt kan det jo være andre ting som gjør deg kvalm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå