Helnøtt med spire:) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 en gang til. Er det sikkert at det er grait at jeg spør om å forlenge sykemeldingen min på armen når jeg er hos legen min med jenta vår? Jeg får ALDRI time, for de har aldri tid til meg (Skal ta det oppmed legen) Legen min har aldri sett på armen, er sykehuset som har hatt den oppgaven. Men der skal jeg ikke på kontroll mer si det gror rette veien. Så går sykemeldingen min ut på fredag. Kan han da skrive en i dag? HAn kan vel også strengt tatt lese informasjon om meg om hva som har skjedd på sykehuset. Slik at han ikke trenger å undersøke noe for å forlenge den. Eller hva sier dere?
adelia*termin 18/10* Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 jeg hadde spurt:) og legen gjør det nok også
Helnøtt med spire:) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Oki, da prøver jeg meg:)
olla Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Ja, det kan han vel gjøre skulle jeg tro. Har i hvert fall fått resept når jeg har vært der med barna, men betalte 35 kr for den, det må en betale om en kun ringer, og ikke har time også.
♥sebastian3003♥ Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 jeg har selv vært hos legen og sendt min bror inn etterpå.. man må bruke de smutthullen man kan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå