Ingen_nick_ledig Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Når vil dere si at barnet har feber og ikke kan gå i barnehagen? Ved 38 grader? 37,5? 38,5? Forutsetter jo da at barnet ellers er i god form...
meg & to små vampyrer Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Babyer har vel ved 38? Men vet ikke hvordan det er med større barn. Hvordan er resten av formen til barnet?
Mille** Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Ved 37,5 har ikke barnet feber, mellom 37,6-37,9 er barnet subfebrilt, dvs det har begynnende feber, ved 38 har det feber. Når tempen nærmer seg 38 så holder jeg barnet hjemme, som regel stiger tempen mer utover dagen.
Ingen_nick_ledig Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Hun er hjemme i dag da, for hun hadde 38,7 i går kveld, og var litt grinete. Så da skal man jo være hjemme. Men foreløpig i dag går hun rundt og er storfornøyd, leker og står i. Hun sliter litt med tennene da... (er forresten 15 måneder). Lurte egentlig litt sånn generelt, for jeg har mange ganger vert usikker når de har litt feber, men ellers er i god form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå