Gå til innhold

Hei hei.sniker meg på besøk jeg =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

smir mens bølla enda sover her ;o)

her fins nå håp om at lille snuppen skal lære seg mer enn å åle ja.han har forsøkt seg på knærne,så vidt.men det var enklere å åle,hehe

så har han fått til å reise seg på knærne!! å det har skjedd flere ganger,så jepp.....stua er et rom uten duker og pynt.

utrolig kjapp,disse små.syns jeg bare bærer bort å redder ting om dagene.men tenner?? nei,det må dere ikke tro er kommet =)

han forblir tannløs,det er jeg sikker på.

jeg sitter nå her da.strikker å strikker.fått oppleve noe som gjorde godt.

størst tok kontakt med minst.å det varma.selv om det var et litt keitete møte,så er det jo en start =)

har kjent mye på følelsen av å bli mormorm igjen.den skremmer,den tanken.er redd vi skal oppleve alt på nytt,redd for å knytte meg,redd for det meste.men det ramler vel av når "knætta" kommer.(er overbevist om at det er jente jeg da,hehe)

nå har jeg tilogmed drista meg på møte,helt alene ;o)

å det gjorde godt å se andre,uten en gjeng unger rundt meg.så tirsdag tar jeg vel å slenger meg med korpset igjen.får se.

snart er det bursdag i huset å.jeg skal feire to dager til ende her.begge skal markeres,selv om vi har bare en blant oss.det har jeg bestemt meg for.gruer til dagen,men vi må gjennom den,uansett.

ellers så er været vått her.for vått...blitt kvitt 5 kattunger,og oppdaga at mora venter et nytt kull....!!

så,dagene går,høsten kommer,å jeg håper å finne igjen den biten av meg selv som jeg føler er borte.savner den.men jeg tar et steg av gangen,å det går bra ;o)

klem fra meg =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ble jeg rørt og glad.....tårene triller når du forteller det du gjør!

Det er klart det er skremmende det som skjer, for det minner deg også på de vonde følelsene som har vært der så altfor mye siste månedene... Men, de minner også på det underet det er, at en ny liten sjel skal komme til dere alle.....

Godt å feire begge dagene, det betyr nok mye for dere alle:-)

Og du, velkommen i "rydd bort alt innen småens rekkevidde og løp alt du orker-klubben" Nå går det unna:-)

Ha en god uke, med strikketøy og forhåpentligvis litt dibbing i ny og ne, og kos deg på korpsøvelse - det er godt med litt alenetid ja:-)

Klem

Skrevet

Hei go´guttklatten! Så fint å se deg igjen!

Du har jammen litt å stri med, men jeg senser en grunnleggende optimist på bunnen - stemmer ikke det?:-)

Fortsett å ta et steg av gangen, så skal du se at brikkene faller på plass etter hvert...

Ha en fin-fin dag! :-)

Klem fra meg til deg!

Skrevet

ja,dette er skremmende.men inni alt det skumle,så er jo forventningene der...tenk at det skal komme en liten luring til.nesten så jeg ikke kan tro det.selv om jeg har sett "boligen" vokse =)

den dagen da jeg får holde mirakelet for første gang,da kanskje jeg tørr se frem.men jeg har allerede starta planlegging,hehe...å sett på mønster til sett jeg kan strikke...

men mormors drøm har den største delen av mitt hjerte.

alle sier det er noe spesielt med barnebarn nr 1. ja,det er sant det.på godt og vondt for min del.

kommer vel innom igjen.er sylta forkjøla,både jeg og min tannløse ramp.men det stopper han ikke i å frese rundt her.han skjønner vist ikke at jeg ikke vil trimmes ;o) ære være lekegrind!!!

ha ei god natt dere.

klem

Skrevet

God natt, og god bedring til både deg og den tannløse rampen:-))

Skrevet

Godt å se at ting går den rette veien. Og jeg smiler godt innimellom rørte tårer når jeg ser hvor fruktbare dere er både mennesker og katten ;-)))))

Stor klem i natten til deg fra meg

Skrevet

God å høre det går bedre i forholdet der:)

Det er ikke rart dere kjenner på redselen..... Når dere har vært igjennom en slik tragedie.

Deilig å gjøre noe alene da:)

Masse masse lykke til med bursdagene!

Varm klem fra

Skrevet

Hei!

Godt å se deg her igjen. Fint å høre at størsten tar kontakt med minsten...er ikke så rart det har vært vondt og vanskelig for henne. Men nå som magen vokser med et lite nurk inni,åpner det vel for forsoning. Skjønner du tenker og frykter.Men at du strikker og planlegger og ser frem til å holde din lille skatt nr 2 er et godt tegn. Flott at du kommer deg ut og har litt alenetid. Virker ikke gebisset lillegutten sendte til gogutten? Hmmm...det var da rart ;) Her fikk vi 5 tanna idag,hjørnetanna oppe.Kanskje vi skal prøve å sende tannfeen og høre om hun har noen tenner å avse? Men... han lille min, kommer ikke så langt enda...han aker bittelitt på rumpa men klarer på en merkelig måte å forflytte seg dit alt som kan rives ut er :))

Lykke til med 1 års feiringene..og god bedring til dere begge!!

Klem

Skrevet

jeg vet liksom ikke hva jeg skal si for tida... blir litt stum av alt! Men det er godt å se deg her av og til! Jeg tenker på deg og på dere!

klem klem klem

Skrevet

takker for det dere=)

Tror nok at ting ordner seg.vi må jo videre,men jeg syns alt er vrient jeg.nå når vi snart skal feire,så blir ting så vondt.men jeg vet alt går bra.å skummelt er det ja.tror ingen var forberedt på en til.men alle gleder seg.å kommer sikkert til å bli like forguda som broren var.

Tenner er mangelvare ja.jeg prøvde di tilsendte,men nei..=)

Tror nok jeg stikker innom snart.for nå skriver jeg med mobilen,så jeg har ingen undskyldning,hehe.tenke seg til,logge inn her,med mobil!! Jøss..=o)

Å ja,var godt med egentid,og å se andre.så jeg tar vel trompetutten med meg å stikker på øvelse i kveld.hvis forma er grei.

Ha d på bade.nå ble det vanskelig å se hva jeg skriver her.hehe.

Skrevet

Hei, hei så kjekt å se deg og høre at ting er å riktig vei:-)

Du har vært tøff og vært gjennom mye.

Så godt at du klarer å få litt tid for deg selv også, det er nok veldig viktig.

Prosesser tar tid, så også din og din datters sorg, men jeg synes det høres ut som om veien blir til nå...

Blir nok en rar bursdag, men også en anledning til å feire og minnes...

Take care:-)

Klem

Skrevet

Godt å se deg!!! Snik i vei :)

Og det med korpset heier jeg på, jeg vedder på at det bra om du får litt tid for deg selv!!!

Klem fra meg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...