Gå til innhold

se her!


shayan_jente_04.04.

Anbefalte innlegg

Gjett hva jeg gjorde i går jenter......, jo jeg var på momarken for å prøve healing på chanita.

Jeg har ho fortalt at hun er veldig sutrete og klager hele tiden.

Han healern har vist drevet med dette i 12 år for alvor, og holder til i fredrikstad.

jeg forklarte ham situasjonen og spurte etter pris, joa, det kosta 400 kr da, men pruta meg ned til 250...he he...

mange av dere ler sikkert av meg nå og syns at jeg er teit, men jeg trur på sånt og krysser fingrene for at det funker, får se i dag åssen hun er.

Har hørt om flere som har vært hos healere med sånne små, med gode resultater.

Han sa at hun var full av energi og at han ikke kjente at hun hadde vondt noen sted, men at det bare var den energien. " Bra for henne, dumt for oss", oxo sa han at han fikk "kontakt" med sjelen hennes.

For det var litt sprøtt, chanita begynte å niskrike, oxo tok han på henne og plutselig så ble hun helt stille.

Har aldri opplevd det, fra ille skrik til nada......

Så nå er jeg veldig spent, jeg kommer tilbake med tilbake meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eldstemannen min hadde kolikk da han var baby. Skreik og skreik HELE tida! Jeg var til healer med han da han var ca 4 uker gammel, betalte 450 kr, det hele tok 50 min -og jeg fikk en NY unge med meg hjem. Det FUNKA og forvandlingen var helt utrolig! Absolutt verdt pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil tro at hun er blitt bedre, nå kan hun i det minste ligge på gulvet litt, noe som ikke gikk i det hele tatt før...., men det er fortsatt litt sutring.

%0 min? det var lenge, han healern her holdt på i kanskje 10 min, han ville ikke lenger siden hun begynte å mase......

så på en måte så føler jeg at jeg ble snutt, for han burde jo holde på litt lenger enn 10 min...., men men, håper at hun blir bedre og bedre for hver dag som går....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...