mammat2goll Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Fikk endelig overtalt mannen til å ha sex i går, og hadde håpet på fødsel i natt. Men neida, har bare hatt vondt i ryggen og mens murringer. Og INGEN baby....nå er jeg lei, vil se babyen min snart Håper virkelig fullmåne har noe å si, for da føder jeg i natt
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Du må visst helst gjøre det tre dager på rad både morgen og kveld... Pes, ikke sant? Lykke til!
mammat2goll Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 uff...både morgen og kveld? hehe...jaja får prøve med 3 kvelder på rad da...morgen sex har jeg aldri vært glad i!
Carta Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Skjønner ikke hvordan man skal få det til jeg... Folk snakker om at man skal ha sex tre ganger om dagen i flere dager for at det skal ha noe effekt liksom...Hallooo??? Man er da virkelig høygravid!!! Hvem orker å ha sex tre ganger om dagen da...? Både tungt og trangt og rart og bekken og rygg og alt...
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Ja, hvorfor tror du jeg er på overtid? :-D Neida, det har sikkert ikke noe med det å gjøre, men jeg klarer i hvert fall ikke få gjort det så mye som man anbefaler. Så for meg har ikke sex hatt noen effekt. Får håpe det går bedre med deg! Knis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå