Gå til innhold

Hun er jo bare tett i nesen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 2 år.er blitt forkjølet!Og ganske tett i nesen,hadde dere sendt henne i barnehage?Det blir mye bedre med nesespray da..

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Snulla er også tett i nesen, men ingenting annet som plager henne, så hun skal i barnehagen i dag.

Skrevet

ja ...men har barnehagen lov til å gi nesespray?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ringe barnehagen og spørre? Snulla har bare gått i barnehage i 1 uke, så jeg aner ikke åssen sånne ting fungerer!:P

Skrevet

Vi fikk et skriv fra barnehagen vår i fjor om at personalet ikke gir barna medisiner eller naturpreparater om det ikke er livsnødvendige medisiner, så hos oss gir de ikke nesespray. Men det er jo bare å ringe og høre med de hva de gjør i deres barnehage

Skrevet

Tette neser er vanlig i bhg hehe. Dattera mi var i bhg med tett nese på fredag, da var det ingenting annet som plaget henn. Idag derimot, hoster hun og er litt varm, pluss magesjau da, så idag blir hun hjemme ;)

Skrevet

Her har storebror tett nese og vond hals,men ellers veldig frisk og rask. I natt var han derimot verre. Det er 3.dagen hans i barnehagen, så det er litt dumt om han ikke får gå-han har veldig lyst. Så her sitter jeg og klarer ikke bestemme hva som er lurest å gjøre:)

Skrevet

jeg føler samme som deg.

men jeg er rimelig sikker på at barnehagen ikke har lov til å gi nesespray.er helt tullete vettu!!

Skrevet

Dersom barnet blir dårligere utover dagen, så ringer vel personalet til foreldre og ber de om å hente det? Det gjrø de iallfall hos oss. Her gir de faktisk baret medisin også. Dersom jeg har med og gir beskjed om at barnet skal ha. Men har aldri tenkt på å ta med nesespray i bhg. Har gått mer på antibiotika o.l. Sånn helt på slutten av kuren.. Barn får jo gjerne en 10 dagers kur, og da er det jo ikke noe problem å være i barnehagen på slutten av kuren, dersom barnet ellers er friskt.

Skrevet

de gir ikke nesespray.så holder henne hjemme i dag,så får vi se ann i morgen!

Skrevet

om almenntilstanden er bra og hun bare er tett i nesten ville jeg sendt henne barnehagen ja..

Skrevet

Jeg har levert en snørrete gutt i dag! Han er ikke i dårlig form da. På småbarnsavdelingen han går sa personalet at nesten alle barna der var snørrete...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...