Makko med to små gutter Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei, Er prøver og har brukt persona i flere år. Har testet lite etter at vi begynte som prøvere, og da fått røde dager fra dag 6. Nå er jeg på dag 11 og den viser fremdeles grønt (denne mnd har jeg teste som jeg skal!). Sist mens var kjempe kort 1,5 dag, uten særlig spotting i etterkant. Har tatt en graviditets test, men neg. -Noen som har anelse om hva som skjer?
Makko med to små gutter Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 persona er en liten datamaskin som du bruker til å teste urinen (eggløsningstest). Den holder oversikt over syklusen og gir deg grønne og røde dager alt etter som det fare for å bli gravid eller ikke (i fht prevensjon).
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hei hei. Jeg brukte Persona en stund før det klaffet. Men opplevde ikke dette, mine røde dager varte vel i 3 dager, alltid etter skjema. Men kan hende du har sein EL denne mnd, det er jo ikke alle som har en syklus man kan stille klokka etter. Eller kanskje du har vært syk, stressa eller annet, som kan utsette El?? Eller rett og slett ikke har EL denne mnd? Det kan jo også skje. Har ihvertfall ikke opplevd at Persona har vist feil, men det er jo bare elektronikk da.. Lykke til, håper du finner ut av det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå