Makko med to små gutter Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei, Er prøver og har brukt persona i flere år. Har testet lite etter at vi begynte som prøvere, og da fått røde dager fra dag 6. Nå er jeg på dag 11 og den viser fremdeles grønt. Sist mens var kjempe kort 1,5 dag, uten særlig spotting i etterkant. Har tatt en graviditets test, men neg. -Noen som har anelse om hva som skjer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå