Gå til innhold

noen med tips?!!? VIKTIG

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med tips ang å ikke være så JÆVLI (sorry språket) nervøs ang gynekolog...??! og i tillegg mannlig..ska dit i morgen tidlig og gruer meg så jeg nesten griner... ikke første gang jeg har grått som en gal hos en mannlig gyn. kjæresten ble sendt ut av rommet, noe han IKKE skal bli denne gngen..vil bare vise at jeg er flink jente ;P

takker for svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?!?

Skrevet

desverre..har ingen gode tips..jeg tenker alltid at personen er proff i jobben sin slik som jeg er i min jobb(jobber i helsesektoren..)...det eneste jeg kan si er prøv å slappe av og ikke tenke for mye?..men det er vel ingen hjelp..

Skrevet

j prøver å tenke hele tiden "hallo, han ser 100 vis om dagen nesten, og er nok vant til det meste!!! "

hmm har aldri vært hos denne mannen før, virket jo hyggelig på tlf, men jeg spurte "pent", går det ann å få en....dame...? han lo og sa det bare var han! men deretter sa han : men jeg er ikke farlig..jeg har gjort det før og vi kommer oss nok igjennom det...hihihihi...

typen skal være med da...UTEN å bli kastet ut ... ;P (dette er jo et helt annet sted også da så)

men vil bare vise han at dette klarer jeg...hehe....

Skrevet

Ble kjæresten din sendt ut, selv om du ikke ville at han skulle gå ut?!

Skrevet

på sykehuset i tønsberg JA!!! var min første gang til en gyn. legen var drit ekkel og skummel, og ga faen i hvor nervøs jeg var.holdt typen hardt i hånden, men begynte å gråte (livredd for å vise kroppen min osv) da sier legen : du må gå ut, du ser vel at hu griner her!!! jeg fikser dette!!!

da gråt jeg TI GANGER MER!!!! nå skal jeg på en privatklinikk ang endometriose.... se ann det litt...

hmm....men fytte FFFF er redd...typen er ganske nervøs også..han liker ikke se meg slik...

Skrevet

*sukk* får legge meg og bare hååpe det går bra imorgen!

sov godt der ute jenter!

Skrevet

Tenk aldri på at du faktisk ligger/sitter der naken nedentil mens noen kikker;) hehe... Fokuser heller på å slappe av i musklene, og se på kjæresten din. Tenk på at gynekologen din har sett det aller meste før, og at han er profesjonell til dette.

Hvorfor er du så nervøs forresten? Er du bare urolig, eller bunner det ut i noe konkret? F.eks at du er redd for at du ikke ser normal ut nedentil, eller at du har mye utflod mens du er der, eller kanskje at gynekologen skal synes det er ekkelt?

Hvis du finner ut av hva som engster deg mest så er det lettere å "forklare" for deg selv på forhånd hvorfor du ikke trenger å være redd for akkurat dette:) Sånn som du allerede har gjort litt med å fortelle deg selv at han har sett alt 1000 ganger før.

Lykke til i dag =) Håper alt går fint..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...