Prish Skrevet 26. august 2007 #1 Skrevet 26. august 2007 Litt rund i rompa er hun fortsatt, men hun sitter sekv ganske lenge før hun tipper. Er det tidlig, sent eller normalt??
luthia Skrevet 26. august 2007 #2 Skrevet 26. august 2007 Vet ikke om det er tidlig jeg? Er vel heller det en sent hvertfall.. Jenta mi satt når hun var 4 mnd og det er vel tidlig tror jeg..
ennaH Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Dersom hun ikke greier å sette seg opp selv (og det greier de ikke før de har lært å krabbe og er i ferd med å reise seg for å begynne å gå), så IKKE sett henne opp! De er ikke sterke nok i ryggen til å sitte, før de selv har nådd det utviklingstrinnet at de greier sette seg opp selv. Dessuten ser fysioterapeuter og helsesøstre en klar sammenheng mellom forsinket gå-utvikling og det at ivrige mødre setter babyen opp før den selv greier det. Babyer som settes opp, utvikler ofte en "komme seg fram"-teknikk, som gjør at de mister interessen for å lære å gå. Beklager, altså. Jeg skjønner at du er stolt av babyen din, men du gjør den en stor bjørnetjeneste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå