Gå til innhold

Et lite syteinnlegg før jeg legger meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min 14 prøvemåned med 1 EL på denne tiden! Begynner å bli passe lei og sliten nå av alle disse forb***** hormonkurene! Hører om venner og fsmilie som blir gravide i hytt og pine og jeg klarer ikke å unngå å bli misunnelig! det blir faktisk mer og mer vanskelig å være glad på demmes veiene! Det er fælt å si det, altså! *sukk* (håper ingen dømmer meg nå) Hva skal jeg gjøre? Prøver å ikke tenke på det, men frykten for å ikke kunne få flere barn blir bare større og større! (har pcos) *sukk* Har bare lyst til å grave meg ned! er lei sex, hormonkurer og pergotime funker ikke, akupunktur funker ikke og jeg vet ikke hvor jeg skal lete for å finne en god gynekolog som tar meg alvorlig!

sytesytesytesyte!

Takk for at du gadd å lese! ;-)

Natti natt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt jeg. Man MÅ ikke bli glad på andres vegne bestandig. Man bør kanskje, men når man sliter sånn som du, så må man ha en viss forståelse for at du blir mer lei deg enn glad!

Sender over en trøsteklem jeg. Har ingen gode råd dessverre.... Kanskje bytte akupunktør, rop ut her om noen som anbefaler en snill og flink gu-dame/mann som HØRER....osv.

Er selv i 13. pp, men ikke gjort noe ekstra enda. Ikke tar jeg el-tester, ikke noen hormonkurer, ikke vært til gu, men har tenkt å prøve meg på akupunktur om jeg får somlet meg til det! Har et barn fra før, så jeg vet jeg kan bli gravid.

Masse lykke til :)

Skrevet

Jeg og har prøvd i ca 2 år på en baby til.En liten attpåklatt.

Sønnene mine er 15 og 10 år.Den eldste er nesten 2 meter høy,så hadde vært artig med en liten en i huset også;)

Kjenner missunelse jeg også...Men tenker at min tur kommer vel også.

Ser gravide og store mager overalt.

Jeg går til en kvinnelig gynekolog på Volvat,hun er kjempegrei og forståelsesfull.

Jeg har inntrykk av at de på Volvat tar seg godt av en:)

Skrevet

Hei på deg!

Jeg skjønner deg veldig godt - godt å høre at det er andre som også blir lei og ikke alltid klarer å bli glad på andres vegne. Jeg har ingen barn fra før, og har aldri vært særlig opptatt av det heller, så derfor har vi valgt å vente...kanskje litt vel lenge. Er 33 nå og er snart inne i 4 pp. Trodde liksom det bare var å knipse i fingrene, så ble man gravid, men så enkelt er det tydligvis ikke. Jeg også har mange i familien hvor det rett og slett renner ut babyer i hytt og pine, mens hos oss skjer det ingenting. Jeg vet at det er altfor tidlig å begynne å bli utålmodig enda, vi har tross alt bare prøvd noen måneder nå, men jeg kan tenke meg at disse tankene blir mer og mer tydlig etterhvert som tiden går...

Har dessverre ikke så mange gode råd å gi, ettersom jeg er relativt fersk her, men øsnker dge masse lykke til og håper det klaffer snart. Og husk at det er helt naturlig å føle som du gjør........

Skrevet

Godt å høre at det ikke er jeg som er helt fjern i tankegangen... Prøvde å legge ut forespørsel om gyn på skravle, men da fikk jeg bare et surt svar, så... Men jeg kan jo prøve her... hehe... Tusen takk for gode ord og for at dere svarte meg, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...