Gå til innhold

Hvis du dør i morgen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte etter all kranglinga som har vært her i det siste at jeg bare skulle si noen små ting..

På de siste 6 mnd, har jeg mista 2 GODE venner fra ungdomstida (en av de hadde jeg fortsatt daglig kontakt med). Det har fått meg til å tenke på en del ting...

Vi er ikke snille mot hverandre, mennesker i dag er direkte slemme mot hverandre ganske ofte egentlig.. Hvorfor?

Hvis du dør i morgen, har du fått fortalt alle du er glad i at du er glad i dem? Har du bedt om unnskyldning for noe du angrer på at du gjorde?

Jeg vet at det er mange ting jeg aldri fikk sagt til vennene mine, og jeg vet også at jeg vil angre resten av livet på sjansen jeg hadde men aldri tok..

Jeg vil med dette oppfordre alle inkludert meg selv, til å be om unnskyldning for noe dumt de har gjort eller sagt. Kanskje noen unødvendige spydigheter eller ett raserianfall som fikk verbale konsekvenser..

Unnskyld NN for at jeg ikke stolte nok på meg selv til å ta sjansen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bra innlegg! har gjort mye jeg angrer på, og har ikke sagt unnskyld for halvparten engang. nå skal jeg jammen meg si unnskyld til sambo for at jeg til tider er sur, vanskelig å ha med å gjøre og ikke alltid viser han hvor glad jeg er i han...

Skrevet

Mannen min og jeg snakket om noe av det samme her om dagen. Men det var på bakgrunn av mye sykdom i familien osv.

Vi vet aldri hva som skjer. Eller når livet kan endre seg dramatisk.

Derfor bestemte vi oss for å være glade for alt vi har og for at vi har 2 (snart 3) flotte unger. Også skal vi prøve å hoppe vekk fra tidsklemma. Hvorfor skal vi stresse igjennom hele livet, og bruke minst tid på det som betyr mest??

Nei vi får begynne å leve livet nå,ikke i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...