Gå til innhold

Teit spm.. Men feirer man 1/2 årsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...

Lyst til det jeg! Bake en kake og invtere noen på bursdag! =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nææ, det hadde jeg syntes var rart.

Litt annerledes om man "feirer" forhold med en liten gave eller noe.. Man har jo bare bursdag en gang i året. Men invitere noen på kake kan du vel uansett? Men ikke kall det bursdag, blir litt sånn for å få gave...hadde hver6tfall jeg tenkt.

=)

Skrevet

Hvis man vil så!

Kanskje ikke som en "offentlig flaggdag, men en koselig markering er jo bare gøy.-)

God 1/2-årsdag!!:-)

Skrevet

vi hadde tenkt på det, men lot være.

er i grunn teit, men som stolte foreldre tenker man ikke på at andre ikke er like begeistert og opptatt bestandig

Skrevet

Jeg hadde nok ledd høyt om jeg ble invitert i noe slikt, men har du lyst så har du lov. Spesielt utbredt er det vel neppe.

Skrevet

Signerer de andre.

Blir litt dumt igrunn..

Barnet er jo bare halvveis il ivet.

Er ikke noe å feire for syns jeg.

Feirer jo ikke 1.5års dag heller, liksom..

Menmen, mitt syn.

Skrevet

vi feirer hver mnd det første året vi :-) I dag hadde vi 5mndrs :-)

Skrevet

Koselig med feiringer, men jeg hadde også følt gavepress om jeg hadde blitt bedt...

Skrevet

Kan jo godt markere det hjemme liksom, med en kake til foreldrene, om man tre ger en unnskyldning for å spise kake.

Men å be folk på 6mnd-dag? Neh. Tror jeg hadde følt at foreldrene ville at vi skulle ha med gaver og sånt om jeg ble bedt i slikt.

Skrevet

Signerer de fleste her...

Du kan jo godt be folk og ha en kake, men å si det er bursdag blir teit... Tenk om man skal ha bursdag for hvert halvår.. Det blir mange gaver..

Skrevet

Familien til min eks feiret hver mnd det første året. Kom med pakker og div. HVER mnd. Dette fordi at de hadde ett søsken som aldri ble ett år. Dette passet ikke meg, for måtte ha selskap, kaker og styr hver mnd. Og de var mange søsken. Stor familie. Og alle ramlet inn.

Skrevet

jeg har ikke gjort det me du kan vel gjøre det om du har lyst.

Skrevet

Jeg har feiret 1/2 årsdagen til alle mine tre barn. Bare det første halve året, altså. Jeg hadde ingen andre gjester og ingen pakker, men vi lagde en halv kake og hadde et halvt lys på kaka, og koste oss sammen.

Skrevet

nei det er vel litt vel overdrevet...

men du kan jo bake en kake og invitere noen på besøk selv om du ikke må feire noe....???

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det er nødvendig.

Men som mange andre her sier, har du lyst på besøk/kake så bak eller kjøp og inviter folk til det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...